• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • luzorsus

spel ja...., vi har nog 15 spel till vår ps3:a vi köpte för nån månad sen, finns så mycket bra spel.......Älskar spel. Mannen spelar även det beroendeframkallande spelet WOW online , det kan ta lite väl mycket tid.......men det är ju ett spel där man är fast i det man gör, man kan inte pausa, gå ifrån , det kan man ju göra vid ett tvspel tex.
    Spelar nu Uncharted på Ps:3 an, verkar vara ett bra spel. Håller även på med Little Big planet och Spyro..

• Hallonsocka

Uncharted var nog det första vi spelade på ps3an Vi spelade nyligen ut little big... (L som klarade slutbossen ) Spyro tror jag inte ens att jag vet vad det är

VT: Näe jag har inte gjort det på öänge heller, kändes lite blandat, lite som att jag sovit bort hela dagen :-/ brukar vakna kring 9-9.30

• luzorsus

Köpet uncharted nyss faktiskt, vet inet avrför vi inet köpt det tidigare. Gillar det ju! Little Big Planet är oxå bra, gillar plattforms spel. Spyro är som många säger" ett barnspel", men det är alltså två drakar som är lila som ska igenom banor, lite plattformsaktigt oxå.......i like it, relativt billigt oxå. tror det kostade 400 som splitternytt.

Mannen köpte fallout tre nyligt oxå.

• Hallonsocka

Hihi fallout har jag köpt till A i julklapp, jag vill ha prince of persia (älskar de tre tidigare) och Tomb Raider

• Hallonsocka

Haha, jag tror A köper den eller Tomb R idag , men vi får se, annars köper jag på mellandagarna

• BebisVagga

Jag har beställt 2 ölglas o frostat glas till mattias i julklapp.. 1 bild på gabriels första leende på det ena glaset.. o en annan fin bild på det andra..

första leendet e ju ändå ett minne för livet..

• Vilda Tiger

Vad gör alla?! Jag har just fixat två veganska julskinkor, de står i ugnen och bakas och sedan ska jag griljera dem. Och så bakar jag egen bounty och wienernougat. Sedan ska det blir trillingnöt och kola. Har kommit in i ett stim nu. Och VET ni vad jag hittade i en affär för någon dag sedan!? Veganska fiskpinnar!!!

• Snart sommar

VT och Hallon: ja, jag funderar på att trycka ner dom i käften på han när han frågar efter godis .

VT: har precis gjort klart lite mer julgodis. Ska börja med maten, men väntar på att A vill äta först så att jag slipper avbryta det.

Har pyntat klart idag också. Väntar nu på att kolan ska stelna å at tjag kan slå in den i papper. Glömde dock en sak till det sista godiset jag tänkte göra så måste till affären för det. Men det får vänta till imorgon.

Jo, godiset blir gott och så, men om jag känner svärmor rätt så ska det vara en viss klass på det hela och speciellt när hennes syster ska dit, då ska det imponeras .

• luzorsus

VT: oj vad du är duktig och huslig
    Vi gjorde pepparkakshus igår och mannen?????????? bakade lussekatter med dottern som blev jättegoda. Han har inte bakat en gång tidigare i sitt liv......så det var en överraskning och han tyckte det ju var lätt så det kanske händer fler gånger.
    På morgonen har jag och dottern bakat tekakor baserade på havregryn, mumsiga blev dom!
    Har städat undan nu, väntar besök av ssystrarna som kommit till stan från deras hem i Kina och Stockholm. Ska bli såå kul att träffa dom!

VT: Gör du skinkan av kålrot eller vad är det man gör den av?Hur länge håller en sån?

Svar på tråden Augustibebisar 2008