Augustibebisar 2008
rimfolina
Det är en rätt bra dag idag, tack. Upp och ner, men mestadels upp. Marcus ligger och kollar på film och jag och Lyckeli lagar svampsoppa. Det kommer över mig ibland men vi ska fixa det här!
rimfolina
Det är en rätt bra dag idag, tack. Upp och ner, men mestadels upp. Marcus ligger och kollar på film och jag och Lyckeli lagar svampsoppa. Det kommer över mig ibland men vi ska fixa det här!
Är det fler bebisar än min som NYPS just nu? Hon tar tag med sina små klor i minsta hudveck och kniper allt vad hon kan. Skitont gör det!
Hallon
Ja, vi har ju gått en hel kurs nu, sista gången i torsdags. Nästa kurs startar i januari.
Guldring
Ja, vi blev väldigt glada. Det var rörande att ni hade anstängt er och skickat den. Den strår och är vacker på köksbordet nu. Och du bor ju med i Finland! Rösta på Jonna ikväll om du ser Lilla Melodifestivalen. ![]()
nu!! kl 20
mOe
Ja, vi är rätt lika, säger en del. Eller... hon har många drag av sin pappa och jag och min bror är rätt lika, tycker jag själv. ![]()
Lilla
Näääää! Va trist! Och inte vill man bara höra massa neg då man vill bli peppad att våga åka. Har du bestämt dig för att INTE åka, eller är det lite öppet? Oj, det var snabba besked, att säga till en helg innan man gifter sig... Är det här i Gbgområdet, vet ju att du har bott här, mot Borås till...
Lyckeli har börjat med den trevliga vanan att sova till kvart över åtta om jag tar upp henne till mig då hon börjat vakna till vid sju. Det blir inte jättedjup sömn för någon av oss då, men en hyfsad. Och så gott att kunna ligga kvar lite.
Jag tror att allt har kommit ikapp mig nu. Jag är så trött att jag inte vet vad jag heter tror jag. Orkar inte tänka efter riktigt. Jag tror jag ska fråga svärmor om hon kan komma några timmar och ta Lyckeli så jag kan ta ett långt bad eller bara ligga och vila i sängen. Annars får jag försöka härda ut och sedan lägga mig i samma stund Lyckeli somnar i kväll. Ska även försöka komma ut lite idag. Dåligt med det igår, bara en kort promenad på morgonen. Man blir lite piggare av frisk luft, ju.
Hoppas att ni alla får en fin dag!
Men va kan hända, liksom...? lite skrik i bilen kanske men inte något mer allvarligt. Äh, ÅK!
Lina Det brukar ju gå i repris, sånt där. Annars kanske du kan hitta det på svt:s hemsida? Tur att jag tog en promenad nyss, för tio minuter efter att jag kom hem kom regnet. Och det ska ju enligt prognosen hålla i sig hela dagen.
Ni som bor i Göteborg kan läsa om Jonna i GT idag. Snart, det finns säkert om henne i Bohuslägningen med. Om ni vill läsa. Ska sluta tjata om henne nu. ![]()