Inlägg från: Vilda Tiger |Visa alla inlägg
  • Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

KaOl
    Åh, va roligt! Ser fram emot att se alla fina bilder!

Älskade Lyckeli kom 080722
  • Vilda Tiger

Linn
    Det är tre långa veckor. MEN vi försöker att leva som vanligt, att vara glada och inte fundera så mkt. Ibland går det jättebra, som idag då jag var ute och köpte en tröja medan svärmor hade Lyckeli. Då tänkte jag inte alls på det, men sedan så slog det mig att "min man har CANCER!" och då darrar grunden man står på. Men snart har det gått en vecka. Och jag är glad att vi får svar innan jul.

Buketten står i köksfönstret och påminner om alla underbara människor här inne!

• Vilda Tiger

Lilla
    Man kan köpa presentkort på trerätters på Fiskekrogen, det har jag gjort till min syster och till Marcus bror. Det var jätteuppskattat! Man kan välja lite olika prisklasser, om man ska ha med vin eller inte bl.a. Kolla deras hemsida. www.fiskekrogen.se

Carina
    Oj, trilskades DIDOS!? Han som brukar vara så medgörlig. Jaja, han får väl också ha en dålig dag då och då, antar jag.

Snart
    Vad gör man då, om han vägrar ersättning och om mjölken sinar? Får du gå över till gröt och sånt då, eller? Jag antar att det blir svårt då han är så liten ännu. Hoppas att det ordnar sig och att det inte är mjölken som håller på att ta slut.

Inatt åt L halv tre och halv sex. Efter halv sex tog jag upp henne till mig, som jag brukar. Där sover hon bättre på morgonen. Men inte idag, inte! Hon nypte mig, klöste, rev, sparkade, boxade, ja, jag vet inte allt. Allt halvt sovande. Jag har rivmärken i ansiktet och Marcus utbrast i morse "har du fått munsår?" men det var levrat blod från en reva gjord av en av hennes KLOR till naglar. Hon greppade även tag om min bröstvårta inatt och försökte slita av den. Det var INTE skönt. Är det bara min bebis som rivs och har sig? Sedan när jag utbrister "AJ!" så ler den lilla trollungen mot mig. Kan ju inte vara arg på henne då, heller, och det vet hon säkert om.

• Vilda Tiger

Lana
    Vad är det för papper? Kan de inte skicka det istället? Trist att behöva åka hela den vägen bara för det...

Trist väder idag. Kom dock iväg på en promenad nyss, på 50 minuter. Idag kommer Marcus lillebror David hit och håller oss sällskap. Kan tillägga att jag är på uselt humör. Orkar inte med något alls nästan.

• Vilda Tiger

kaOl
    Åh, va ni ser LYCKLIGA ut! Och du är så vacker, så vacker! Stoooort grattis till er båda igen.

Kesso
    Hm, knepigt... Men tur ändå att hon inte är sjuk.

Lille

Han är supersöt, William! Och så skrattade jag åt Sixten när han lekte med kotten i snön med.

carina

Klart det kan vara en släng av tremånaderskrisen! Det kan visa sig några dagar, några veckor eller allt däremellan. Det kan hoppa över dagar och vara värre ibland med. Goa Didos...

• Vilda Tiger

Carina
    Ojoj, försök att inte bli arg... BV menade inte så illa, tror jag. Lite fumligt skrivet kanske men det kan bli fel då man skriver och inte ser ansiktuttryck, hör tonfall osv.

• Vilda Tiger

carina
    Men hon sa väl inte att du är en hora, väl!? Äh, det kanske är så att det är HAN som har tur att du stannar hos honom! Han är ju inte direkt jättesnäll mot dig... Ta inte åt dig. BV menar säkert inte så illa som du uppfattar det.

• Vilda Tiger

Suck. Boxningsmatch inatt igen är. Hon vägrar sova i vaggan, vaknar direkt då jag lägger ner henne efter första nattmatningen (så har det inte varit förr!) och då jag lägger henne hos mig så sparkar och slår hon som en tok, plus att hon ligger och knorrar. Det har varit morgon sedan halv fem här, tydligen, och innan dess sov jag väl två timmar, max, då första matningen blev redan vid halv ett. Jag är trött... Har jag tur somnar hon snart igen så jag får sova en timma till.

• Vilda Tiger

lilla
    Åh, du har så himla söta barn! Och vilken pingla du är! Jättefin pres-bild.

BV
    Hon sov så bra för någon v sedan. Från 21 till 05, åt och sov en och en halv timma till. Men  nu är det helt konstigt. Hon började äta en gång till på natten, fast vi gick över till nr två i ersättning, vaknar ofta och ligger och gnyr mycket.

• Vilda Tiger

Carina:
    Amadeus är jättesöt! Och stabil och stark, verkar det som.

Amelie
    Jättesöt blöjreklamsbild! Robin är så fin, så fin.

KaOl

Jättefina festkläder på en ännu finare bebis!

Lina:

Det är upp och ner, från dag till dag, timma till timma. Jag är trött, fortfarande. Har inte börjat tänka så mkt på provsvaren än, det känns så långt fram.

Svar på tråden Augustibebisar 2008