Augustibebisar 2008
goshheidi skrev 2008-12-17 19:24:18 följande:
Köper ni huset billigare av dem då, eller hur löser ni det?
goshheidi skrev 2008-12-17 19:24:18 följande:
ted blir helt hysterisk då alvedonen slutar verkar, och nu senaste gången så blev det inte bättre efter alvedonen heller. jo han åt och sen sov han nån kvart... men sen är det skrik och gråt konstant...
usch vad ska man göra? han har 37.5 i temp (normalt typ 37) efter alvedonen, så det är ju inte så högt iaf... så jag fujnderar på om det är nåt annat också...
heidi
hihi ja, skönt att det iaf var inflyttningsbart lixom, så att man kan ta renoveringarna i lugn och ro!! hur är det med priset då, är det ett normalt pris? för visst var det 495000 euro? lite svårt på finska
heidi, jag vet inte!!
man är ju orolig för rs eller öroninflammation eller nåt med halsen eller sådär... det är ju så svårt när de inte kan berätta!!! det låter iaf inte som hans magont, utan jag tror det har med förkylningen att göra. om vi inte hade varit däckade med feber både jag och ph så hade jag nog trott det var tänderna kanske, men eftersom vi varit sjuka alla 3 nu så är det ju säkert nåt med det att göra!!
stackare!!
nu fick ted testa 1 dl majsvälling, eftersom han inte blev mätt av amningen + en burk frukt. (ja inte allt direkt efter varandra, men...) och nu somnade han äntligen lite!!! usch jag tycker så synd om honom när han bara ligger där och skriker och har det dåligt...
sådär julklapparna till jobbet inslagna, så nu är det dags att gå och lägga sig... och försöka ta sig upp vid kl 6.30 imorrn då för att sätta sig i bilen och köra en timma ungefär med ted i baksätet... hoppas att det går bra och att han mår bättre, annars får jag väl åka hemåt igen. jag är ju lite piggare iaf, och jag vill inte missa julavslutningen helt enkelt.
är jag först uppe också???
hemma från julfirandet!! det gick ok, men det märks att ted är sjuk! vid julbordet tog alvedonen slut o han började gallskrika som om han skulle explodera typ... stackare!!!! har han feber imorrn med så får jag nog ringa in iaf... då är det en vecka m feber, inte hög men typ 38 grader... det kan ju va nåt annat o då är det ju skönt att kolla det innan jul!!!
hallon, kolla på cyberphoto, de gör ju suveräna tester av kameror o du kan ju jämföra mellan modeller!!!
hihi ted ligger i mitt knä o somnar snart, med armen om lillan!! inte alla som har levande gosedjur!!