• jeng

Augustibebisar 2008

carina, ja precis, de verkar ha kollat precis det som jag har fått råd att kolla också!!! de får ju lätt hjärnskakning. vissa hjärnskakning går ju över om de bara får vila, men vissa blir ju värre!!!

visst är det ett äckligt skrik??? usch jag har adlrig hört nåt liknande! ted bara sträckte sig till en ostbåde och skrek skrek och skrek... usch usch!! hoppas man slipper höra det igen!!!
    det var högt han föll ifrån? hur föll han? föll han ur babysittern??? eller höll du bara honom i famnen??? ted ramlade ju från soffan det är 40-50 cm... men jag blev ju livrädd ändå!!!

• jeng

ja här är det den idiotin att ph kör bilen sista kilometrarna hem... MEN han har vett att om han är FULL så kör han ju inte utan då går han istället... men ändå jag vågar inte köra efter ett glas vin, men det gör han. han har ju kört i USA också enligt deras lagliga gränser... men det gör ju itne saken bättre... jaja... han kör ju skitsakta och det är ju ingen trafik här, men ändå!!!!! idiotiskt...

som sagt, han stinker så då får han sova i ett annat rum, för det gillar jag inte nära ted. gillar det inte själv heller, men är hårdare på det sen ted kom. sen vrider han sig och slåss i sölmnen, så det funkar inte heller med ted i samma säng! det får han tåla, han vet om det lixom, så det är ju hans val. det är ju frågan att då är han ju rejält full, inte att han kommer hem lite berusad lixom såklart!!

• jeng

hahaha, vad borde straffet vara för att man nallar på undre halvan av en alladinask innan den övre är slut??? det är alltid 4 bitar som jag inte vill ha... men som jag äter sen när jag inte har nåt annat att välja på haha

• jeng

hmm... jag undrar om jag skulle ta mig lite mat... annars kommer jag bli skithungrig inatt...

• jeng

oj monologvarning....

gick alla och sov nu? hmm... ja isåfall ska jag definitivt gå och göra lite mat...

• jeng

ååhhh det var mums med lite mat, precis vad jag behövde nu!!

jag skickade sms till ph förut, men har inte fått nåt svar. och inget sms om när han har tänkt att komma hem... det gör att jag oroar mig lite över hans skick när han väl kommer också... hmm.... hoppas att han inte bara kommer innanför dörren och somnar iaf....

• jeng

haha nu är ph hemma, full som ett as... och jag är skitarg för idioten körde såklart bilen hem från bussen... nej, det lär han få höra imorrn! hoppas han mår skit också så han får sota lite för det! dessutom så ska han upp kl 7 imorrn o städa eftersom han har bestämt att vi ska få besök imorrn!!! alltså JAG ska köra upp honom kl 7...

dags att gå och sova nu då kanske. får väl sova på egen hand där uppe, så det var ju fullständigt onödigt att jag satt uppe och väntade...

• jeng

gokväll.
    nu har besöket åkt hem och det har varit en kanonbra ag! oh kom inte upp kl 7, men det gjorde inte jag heller, så... jaja, vi hann ändå diska och dammsuga och det var väl det viktiga

jag bjöd på smödregsrullar med ost och skinka eller köttfärs och vitlök! mums blev det!!

nu har jag lust att åka in till stan och festa haha, men vi har ju båda druckit glögg och ett glas vin och en öl så vi kommer ju ingenstans ikväll inte!!! kanske blir julfilm och slappa i soffan istället!

ph verkar inte så bakis, men har druckit vatten som en åsna idag :P lite uttorkad verkar det som.

Svar på tråden Augustibebisar 2008