gomorron. eller nåt!!
vi har precis varit ute på en kort promenad, jättefint väder, men 7 grader minus!!! jag som knappt har kläder att ha på mig inomhus har ju definitivt inte rustat mig för att vara ute i kylan! *ujuj*
ted har ätit gröt som nattmål en gång. eller som nattningsmål menar jag! han var så hungrig så han fick gröt och frukt, sen så insåg jag efteråt att kl var 20 redan... så vid 21 då jag nattade honom med välling så ville han typ bara ha 2 klunkar för han var ju mätt fortfarande! men han sov jättebra även på gröten. nu så slukar han utan problem 2 dl majsvälling som är från 6 månader, men jag har ju också några tetra med god natt havrevälling, och de ska ju vara långsammare kolhydrater så de ska stå sig längre, så jag ska börja prova det också. ville ju få in gluten medan jag ammade, men nu har jag slutat helt med amningen! 2 dagar utan amning nu, och det spänner knappt i brösten, så så mycket mjölkproduktion hade jag....
vt, det kllåter som ted kan bli några enstaka ggr också!! han äter odh äter och äter för han är så hungrig och sen kommer inte bajset ut, så det är proppfullt i magen. då vaknar han, är svår att natta, grinar och babblar osv!! sån är han ju i princip aldrig annars, utan det är ju mata så somnar han ju på 5 sekunder, samma när man matar på natten så somnar han ju om snabbt och själv igen! men det blev kanske för mycket med både välling och gröt på en gång? och gröten är ju inte flytande så det ger ju en helt annan känsla i magen också!! det kan ju vara tillräckligt! hoppas det inte håller i sig!