jag är häääääääär!!!!
har ingen tid, plus att internet inte funkat på 2 dagar här ute! nu sitter jag på 3g internet som ph har fått ifrån jobbet! alltid nåt iaf!!
mareld, japp phs föräldrar bor i sthlm. men nu åkte vi och hälsade på kompisar som också har flyttat dit!
usch vilken lång bilresa. men vägen dit gick iaf ok, det är ju trots allt mest motorväg. och sen på hemvägen så sov jag från sthlm till linköping typ haha för då körde en kompis vi hade med oss.
ph söp sig såklart apfull, och smällde smällare dessutom, så att vi allihopa fick stå och skrika på honom att han var dum i huvet och nu fan får han ge sig... SUCK!!!!!!! känner mig lagom reserverad mot honom just nu. ett tag stod jag och hoppades att han skulle smälla sig själv så att han kanske klunde lära sig för en gångs skull! tyvärr var det ju många barn med på nyåret också, som ju såg på hur han betedde sig. det är ju inte så smart att lära barn att man smäller raketer genom att hålla pinnen i handen lixom.... nej, idiot är allt jag kan säga!
amningen är i princip slut här också. jag ammar kanske 1-2 ggr per dygn, och då räcker det ju inte riktigt till heller. nej, nu har jag förberett för välling osv uppe i badrummet så att man kan ta det om natten! ted äter ju allt iaf, och det funkar jättebra med magen, så det är ju skönt!!! måste bara lära honom att det är ok att dricka ur utiventflaskan också, för den gilla rhan inte av nån anledning... funderar på om det är för att jag har köpt sån platt napp till den??? nån annan som haft problem med den?