KaOl
Jag säger som Jucea - vilket fint, krulligt hår Måns har!!!
Ni ser så lyckliga ut.
Amelie
Vad som har hänt... Ojdå, jag vet inte om jag kan axla rollen som återberättare, men jag ska försöka...
Lanas Elly har äntligen gått upp lite igen, men det går långsamt. Sam, William och Elton och Marcus är nog trådens tungviktare. En bra bit över 8 kg alla fyra, om jag minns rätt. Halva bebisskaran i tråden har varit på bvc i veckan. Heidi har köpt hus. Juceas familj är krasslig, men Jucea var dock på jobbets julfirande för någon dag sedan. Jag var på julfest med jobbet och såg Bröderna Cartwright (delar av Galenskaparna). Elton har äntligen börjat sova bättre, Lyckeli är också ute ur sin kinkperiod och har trappat ner till två matningar per natt igen, ja du vet väl att KaOl gifte sig för två v sedan (eller var det tre nu...?), Lille har tagit kanonfina kort på W (kolla bildtråden), Carinas Amadeus åkte i golvet och ambulans kom men han klarade sig bra, flera barn har fått gröt och äter mer och mer mat nu, Hallon har sålt sitt ps2, Jucea vill köpa ett likadant, Ted och Amadeus ålar för fullt framåt, och Ted pratar med gymfigurerna genom att böja huvudet bakåt från liggapåmagenläge. Kesso har det jobbigt då svärfar är på väg att gå bort, men har ändå orkat julpynta och göra julgodis.
Det var det jag kom på nu på rak arm. Hoppas ingen känner sig glömd... Inte min mening i så fall!