Inlägg från: snart tre |Visa alla inlägg
  • snart tre

coola barnprylar

Holahopp - den mössan ska jag ha. Missade tyvärr den på Haven - får allt springa tillbaka och kolla eller ta en sväng till Birkababy och spana efter dem. Älskar stjärnor som mönster.

• snart tre

Här är länken www.kik-kid.nl som har en engelsk version också. Kollade runt lite och hittade även den oranga mössan jag syftade på tidigare - men jag vill hellre ha den med stjärnan på. Sååå fin!

• snart tre

Aannaa: jo, det kan man ha under byxor - har själv liknande bodys med ben till min son som man bara kan dra byxor över. Har också sett länkarna i Mama - brukar finkamma varje nummer för att hitta tips! Älskar den tidningen....

• snart tre

Halloj igen - här är en fråga riktad till er som köpt blankets/wrappers från Lodger. Var tidigare inne på en Bunker, men eftersom jag har en åkpåse känns det onödigt - lite kaka på kaka. Funderar nu istället på en blanket/wrapper och hittade en massa fina sådana på edberg-co.se.

Någon som har koll på vad de kostar? Är det billigare att beställa på nätet och i så fall var? Är sugen på en Braille Grey eller Braille Beige.

Jisses vad shoppingsugen jag är.

• snart tre

Visst ja - det var på Inreda de fanns. Tyvärr verkar de inte ha de färger jag vill ha.
    Snysop: Har inte du köpt din Bunker någon annastans på nätet? Kanske finns de där?

• snart tre

Störtcoola nyckelringar Snysop!

Ja, Krabat är verkligen toppen. Ska ta en sväng dit snart och inhandla en cool Kalikå-skallra till sonen (och kanske lite annat också) snart. Brukar rekommendera de som ber om barnshopingtips i Sthlm om de butikerna - gillar att de har lite annorlunda saker.

• snart tre

Uno: Vad är Eloise? En affär antar jag, eller är det ett märke?

• snart tre

Asra: Tycker absolut att du ska besöka Haven på Upplandsgatan (www.havenstockholm.se). Då kan du passa på att ta en tur förbi Bonti också som ligger i närheten (www.bonti.se) och en butik jag hittade förra veckan som ligger lite längre upp på Upplandsgatan med det fåniga namnet Boutique Alexandra (låt er ej luras av namnet) som har en massa märkeskläder till bebisar/barn (Elle, Ralph Lauren etc). Har du tid över går du i riktning mot S:t Eriksplan och besöker Birka Baby (www.birkababy.se) - en promenad som tar max fem minuter.

Om du håller dig till City så tycker jag absolut att du ska kolla in Zara (mellan NK och Norrmalmstorg) som har en roliga babyavd på andra våningen. Är du ändå där ta en tur in i Gallerian på Hamngatan där Esprit, Benetton, Mexx och PoP har bra butiker. Ett annat tips är Gamla Stan-racet, men undvik Västerlånggatan och gå i stället till Österlånggatan där Liten Butik finns (www.litenbutik.se) samt Kalikå och Textilarna som har annorlunda och coola bebiskläder och leksaker. En gränd ned mot vattnet hittar du också Skeppsbron32 (www.skeppsbron32.se) som har en massa fina babyprylar.

Ha en trevlig Stockholmsvistelse

• snart tre

Snysop: Aha, jag undrade vad Eloise var för något och varför jag missat det

• snart tre

Marvelina: Som inåt stan - den ligger ett kvarter från Haven, bara att gå rakt inmot stan längs med Upplandsgatan så ligger den på höger sida.

Svar på tråden coola barnprylar