coola barnprylar
PoP är alltid fint men mer klassiskt, Molo:s overaller är lite coolare tycker jag. Kör på Molo!
PoP är alltid fint men mer klassiskt, Molo:s overaller är lite coolare tycker jag. Kör på Molo!
Hmpf, och jag vill ha nästan allt
Snysop: ha, ha - min plånbok är också strejkfärdig.
Förresten - minns ni mina svårigheter att hitta en bra sängmobil? När jag besökte Barnbutiken på Söder i lördags för att spana in Lodgern hittade jag en enkel träställning som skruvas fast på sidan av spjälsängen (nej, det blir inga hål i sängen utan som ett skruvstäd). Det går att hänga vad man vill i den - jag varierar lite allt möjligt och Gilbert gillar verkligen att ligga och titta på det som hänger där. Ska även köpa en eller två små filurer och hänga i den.
Ett tips om ni vill bestämma själva vad som ska hänga i mobilen - kostade bara 129 kronor också.
OoopsyDaisy: Åh, de påslakanseten är jättefina tycker jag också. Såg dem IRL på BabyPlanet i förrgår och även gallerfiltarna. Jättesnygga.
Jag vill också ha en mössa med Bad hairday på - skulle passa vår hårfagre son!
Fotnoten: Menar du haklappar av hård plast eller mjuka i plast? Själv köpte jag en mjuk i Marimekko-mönster nyligen. Störtcool. Hittade också sköna haklappar på www.suki.se - är svag för den gråa med det svarta mönstret.
Snysop: ha, ha...why am I not surprised. Har också span på den ödlan - den är ju hur cool som helst.
Jag har sett ödlan någon annanstans på nätet - just nu minns jag inte var, men jag ska informera om det så fort jag vet.
Snysop: Hittade just ödlan. Jippii!!!!
Finns på www.trendybaby.dk välj den svenska sidan, gå till tillbehör - barnkammaren och sedan finns den unde mobiler. Åh, den är så ball.
Marvelina: Är det den oranga mössan du menar - såg jättecoola mössor på Haven idag som jag har för mig var av det märket? Eller har jag fel?