coola barnprylar
TIPS, TIPS, TIPS!!!!!!
Kollade just på www.busigt.se och hittade babykläder (t-shirts, sockor, små byxor) med de där kiss- och bajsfigurerna samt en del andra roliga klädnyheter. Kolla in!
TIPS, TIPS, TIPS!!!!!!
Kollade just på www.busigt.se och hittade babykläder (t-shirts, sockor, små byxor) med de där kiss- och bajsfigurerna samt en del andra roliga klädnyheter. Kolla in!
Converseskor för småtingar säljs också på www.birkababy.se (dock inte över nätet).
De säljs på Designtorget bland annat
www.designtorget.se
Kollade också in den boken, men eftersom det finns en variant av upplägget i en annan bok jag har (På smällen från A till Bebis av Hanna Rosander och Ann Söderlund) så har jag inte köpt den heller. Blir liksom kaka på kaka.
Rekommenderar för övrigt den boken till alla som vill ha en bok om att vara gravid utan att den måste vara råpräktig. Där finns både alla fakta man behöver kryddat med jätteroliga och tänkvärda historier från författarnas egna och deras kompisars graviditeter. Såg att det fanns en rabattkupong i senaste Mama om man köper boken nu. Mitt råd - spring och köp om ni inte redan har en graviditetsbok - har aldrig skrattat så mycket som när jag läste den och som faktabok är den oslagbar.
Den heter Iana tror jag (är italiensk) och finns kvar. De har dessutom en utförsäljningsbutik på Fridhemsgatan på Kungsholmen (bakom Västermalmsgallerian).
Aha - de är de kläderna som finns på Birkababy. Supercoola - funderar själv på de med lejonen på (sonen är född i det tecknet).
Tack Marvelina: Kommer nog också att beställa därifrån sen. Finfina saker.
Nej, den outfit från No Added Sugar jag är ute efter finns ju inte där. Hmpf!
Någon som sett en body/sparkdräkt med ett tryck Mummys new boyfriend på någon annanstans? Isch, ångrar att jag inte slog till på en sådan tidigare - nu verkar den inte finnas kvar. Är ju bara så cool att sätta på lillknotten.
Coccos: Kolla in www.curiosa.dk - där finns filurerna liksom på www.havenstockholm.se
Lycklig filurinnehavare
SKOTIPS!!!!!! Förresten ett tips till alla som är ute efter mini-uggs till sin knott men inte vill betala massor av pengar utan kan tänka sig en kopia kolla hos H&M nu där har det det. De har också mjuka skor (som ser ut som Bobuxskor) som är jättefina - har köpt ett par åt sonen att ha lite senare. Ljusblå (visserligen fin färg, men tyvärr enda färgen...suck) med en blå stjärna på.