Sagofe skrev 2008-11-19 00:55:29 följande:
Vad kul med lite nytt folk i tråden Här har jag virkat en nalle de senaste dagarna. Min brorson ska få den i julklapp och nu håller jag på med en nalle till min dotter. Det känns lite småjobbigt att min son säger att det är en katt bara Sen ska jag nog ta tag i att sticka något igen. Det jobbiga är att jag vill ge bort grejerna nu på en gång. Det är ju över en månad kvar till jul, det känns som en evighet! Det där med många projekt lär nog aldrig hända här. Jag är en sån där som MÅSTE göra klart saker innan jag börjar på något nytt, även om jag tycker att det är tråkigt. Jag är likadan med böcker, kan aldrig läsa flera böcker samtidigt som en del gör
haha. Evigheter till jul. Kan du dela med dig lite av den känslan tack :-P Jag tycker att det är jul alldeles för snart med massor av tentor och allt vad det innebär. Stickade julklappar lär det inte bli några alls iår. När ska jag hitta tiden till sådant.
Du får för den delen gärna dela med dig av din göra-klart-ådra. Jag är alldeles för dålig på sådant och har hur många projekt på gång som helst. Och för den delen flera böcker också.