• Eva Marianne

Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!

Det här är den fjärde tråden. När den tar slut är det exakt ett år sedan vi började snacka, och en stor del av oss är fortfarande kvar!

De första bebisarna börjar strax titta ut medan några andra fortfarande längtar och väntar på att äntligen få plussa, så här är diskussioner om allt däremellan (och lite till!)

• Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!
  • AxelOlivia

Virra: Vad kul! :) Hoppas allt går/har gått bra. :)

• A L T A

Åh, hittade en Crescent på blocket för 2500 kr. Annonsen var utlagd kl 10.05. Jag ringde vid 10.30 och då var den redan såld.
    SÅÅÅ typiskt. Jättefin.

• henlin
    v i r r a skrev 2009-01-27 23:28:17 följande:
    Tjingeling! Nu ni har vattnet gått. Jag har inga värkar eller sammandragningar som jag känner men vi ska precis in på förlossningen för att kolla att allt är ok, bara för att. Vi kommer med all säkerhet åka hem igen och försöka sova. Jag är nervös som aldrig förr! Jösses. Ska JAG fixa detta? Overkligt.
    Oj vad spännande!!! Nu är här snart en ny liten  i tråden!!
  • gustafssons

har kommit hem från 2 dygn på spec.fölossningen och bb nu... men inge bebis än.

blev inkörd med ambulans efter att maken hittat mig medvetslös i hypogluckemi..

ctg kurvan visade tidsbundna värkar/sd å de trodde det va på g, på måndag gjordes en gyn-undersökning som visade att tappen va nstan utplånad å det hade börjat öppna sig..

springer på toa å rensar kroppen nu..

man vet ju inte om det blir nått mer nu eller om det dröjer några veckor till...

• A L T A

Usch de lät inge bra Gustafssons.
    Men då kanske vi har två små inom kort i den här tråden.

Är det pga din diabetes som det blev så?

• Lillajag1979

gustafssons skrev 2009-01-28 15:32:36 följande:

har kommit hem från 2 dygn på spec.fölossningen och bb nu... men inge bebis än.blev inkörd med ambulans efter att maken hittat mig medvetslös i hypogluckemi..ctg kurvan visade tidsbundna värkar/sd å de trodde det va på g, på måndag gjordes en gyn-undersökning som visade att tappen va nstan utplånad å det hade börjat öppna sig..springer på toa å rensar kroppen nu..man vet ju inte om det blir nått mer nu eller om det dröjer några veckor till...
    Det lät inge vidare alls...
  • gustafssons

jo det är på grund av diabetesen.

läkaren sa att man kunde sjunka i sockret igen innan förlossningen.. så vi får väl se..
    hade ju gärnat väntat nån vecka till... men vi dår se

Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!