• Eva Marianne

Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!

Det här är den fjärde tråden. När den tar slut är det exakt ett år sedan vi började snacka, och en stor del av oss är fortfarande kvar!

De första bebisarna börjar strax titta ut medan några andra fortfarande längtar och väntar på att äntligen få plussa, så här är diskussioner om allt däremellan (och lite till!)

• Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!
  • gustafssons

fy så trött ja är!!

förstår inte var det kommer från..

• v i r r a

gustafssons: Helt vanlig graviditet skulle jag tro Jag började bli lika trött som i början av grav. efter v 32 någon gång.

Kallo! Det var min nästa tanke... att små plastmuggar knappast kan räcka

Mimmi. Tveksamt om det fungerade. Det känns mest som att jag har varit ute på extrem långpromenad, alt fjällvandrat en dag, efter min 40 min långa vandring. Snacka om att vara ur form! Fast det klart. Jag bär ju på en hel massa extra kg som tillsammans med förlorad muskelmassa pga sängliggande såklart gör mig svag. Hua.

• majsanna

Hoppas att ni haft en bra helg trots diverse krämpor.
    Jag är inne på mitt 10e dygn med feber så jag känner mig ganska orkeslös jag också. Ska ringa vårdcentralen i morgon och höra vad de tycker. I vilket fall som helst så måste jag ha ett läkarintyg då jag redan varit hemma från jobbet en vecka. Var på en tio minuter lång promenad idag och efter det sov jag i soffan i en halvtimme. Nästan som gravidtrötthet...

Jag tycker att det är dags att det tittar ut en bebis snart

Jag fick idag lite hopp då en tjej i en annan tråd jag följer plussade efter ett års försök. Jag kände då att hoppet troligen finns för mig också.

• AxelOlivia

Majsanna: Det är bra att du har hoppet uppe. Min bebis vill ju inte riktigt kika ut ännu men förhoppningsvis snart och då har jag ju lovat dig min graviditet. :P

• v i r r a

Det klart hoppet finns för dig majsanna! Men jag förstår att det måste kännas skönt att följa andra som det tagit lite längre tid för. Undra just hur förhållande rent procentuellt hade sett ut i den här tråden om alla som var med från början hade hängt kvar. Jag kommer faktiskt inte ihåg hur många vi var från början men jag tippar att väldigt många som det inte gick väldigt fort för troppade av.

(Förresten... någon fler än jag som noterat att rauurs mördade filur är tillbaka? )

• Rauur
    v i r r a skrev 2009-01-25 22:06:51 följande:
    Det klart hoppet finns för dig majsanna! Men jag förstår att det måste kännas skönt att följa andra som det tagit lite längre tid för. Undra just hur förhållande rent procentuellt hade sett ut i den här tråden om alla som var med från början hade hängt kvar. Jag kommer faktiskt inte ihåg hur många vi var från början men jag tippar att väldigt många som det inte gick väldigt fort för troppade av.(Förresten... någon fler än jag som noterat att rauurs mördade filur är tillbaka? )
    Jävlar!
  • A L T A

majsanna: Om jag inte kommer ihåg fel så visst hade ni ett svart kök från IKEA? Är det högblankt?
    Vi har ju högblankt svarta luckor på våra badrumsmöbler och så tänkte vi köpa ett vanligt typ köksskåp och sätta på väggen i badrummet och ha som skötbord och då vill vi ju ha ungefär samma som vi har på övriga inredning. Så vi hade tänkt att vi skulle ha en vanlig lucka och så lämna väg den till en som lackade våra köksluckor i högblankt. Men så såg jag på IKEAS hemsida att de hade en svart lucka.

• majsanna

Det stämmer att vi har svart kök från ikea. Applåd heter luckan och den är högblank. Bilder finns här: majsanna.blogg.se/category/koksrenovering.html

A L T A skrev 2009-01-26 17:02:12 följande:
    majsanna: Om jag inte kommer ihåg fel så visst hade ni ett svart kök från IKEA? Är det högblankt? Vi har ju högblankt svarta luckor på våra badrumsmöbler och så tänkte vi köpa ett vanligt typ köksskåp och sätta på väggen i badrummet och ha som skötbord och då vill vi ju ha ungefär samma som vi har på övriga inredning. Så vi hade tänkt att vi skulle ha en vanlig lucka och så lämna väg den till en som lackade våra köksluckor i högblankt. Men så såg jag på IKEAS hemsida att de hade en svart lucka.
  • henlin

Imorgon  får vi reda på om Elise slipper Von Rosen skenan för gott eller om den skall sätta på igen. Vi tog av den förra onsdagen på läkarens order och imorgon skall hon alltså få sin "dom". Hoppas att det har läkt som det skall, vill inte ha den igen!

• Lillajag1979

Hallå tjejer.

Då har man avverkat födelsedagsfika med gäster så det heter duga. OCH klivit över 30-årsstrecket. Känns lite konstigt måste jag säga. Men jag överlevde det oxå, med lite ryggvärk

Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!