• Eva Marianne

Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!

Det här är den fjärde tråden. När den tar slut är det exakt ett år sedan vi började snacka, och en stor del av oss är fortfarande kvar!

De första bebisarna börjar strax titta ut medan några andra fortfarande längtar och väntar på att äntligen få plussa, så här är diskussioner om allt däremellan (och lite till!)

• Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!
  • AxelOlivia

Virra: Grattis till pojken!

Själv har jag börjat med min övertid idag. Än så länge känns det helt okej med tanke på att Axel är sjuk och hemma och vi faktiskt inte har någon barnvakt på dagtid när han inte är på dagis. Frammåt helgen kommer jag däremot säkerligen klättra på väggarna. :P

• henlin

Grattis Virra till den lilla pojken.

Elise slipper nu skenan vilket känns superskönt, men hon "friskförklaras" inte förrän vi 1 års ålder. Hon har inte ökat så mycket i vikt som de andra"superbebisarna" här. Men det kan förklaras med att hon redan haft två omgångar förkylning.
    Hon väger nu 4980 och är 59 cm lång. Nu skall jag passa på att sova en stund. Amningen tar mycket kraft. Det är ett tips, passa på att sov när de små sover!!!

• Lillajag1979

henlin skrev 2009-01-29 09:30:44 följande:

Grattis Virra till den lilla pojken.Elise slipper nu skenan vilket känns superskönt, men hon "friskförklaras" inte förrän vi 1 års ålder. Hon har inte ökat så mycket i vikt som de andra"superbebisarna" här. Men det kan förklaras med att hon redan haft två omgångar förkylning.Hon väger nu 4980 och är 59 cm lång. Nu skall jag passa på att sova en stund. Amningen tar mycket kraft. Det är ett tips, passa på att sov när de små sover!!!
    Hon fick en tuff start i livet. Men det tar hon igen ska du se. Tack för tipset!
  • Rauur

Mimmi P: Ja, jag förstår ju honom. Men visst känns det tråkigt! Men ja, 200 tusen är MYCKE pengar. Speciellt då man inte har dom så att säga :P

Lillajag: Lycka till på läkarbesöket!

Henlin: Skönt att Elise slipper skenan :) Ja hon går ju upp iaf:) Det är ju huvudsaken.

Usch för förkylningar!

AMS: håller tummarna då för att bebisen håller sig inne tills Axel är frisk ;P

• Kallo

Grattis grattis Virra!!!

Om 40 min skall jag till läkaren igen, är lite smått nervös.... Huuuu!

• gustafssons

GRATTIS VIRRA!!!!!!!!

Allt är luignt här. har sd som heter duga, så ja blir inte förvånad om man plötsligt sitter med krystvärkar
    skämtå sido..
    det är lite... "läskit" när man itne vet hur mycke som händer.. ska till läkaren på måndag.. så då får man väl se om det hänt nått mer..

• Lillajag1979

Sådär, läkarbesöket avklarat. Blev sjukskriven till HP. Känns löjligt när det är 1 vecka kvar... Men men...

Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!