• Eva Marianne

Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!

Det här är den fjärde tråden. När den tar slut är det exakt ett år sedan vi började snacka, och en stor del av oss är fortfarande kvar!

De första bebisarna börjar strax titta ut medan några andra fortfarande längtar och väntar på att äntligen få plussa, så här är diskussioner om allt däremellan (och lite till!)

• Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!
  • A L T A
    Lillajag1979 skrev 2009-01-30 10:59:11 följande:
    Ja, då var det inte så lätt... Men vi vågade inte tro att det var en pojk. Många runt omkring mig har gett upp grejjen att få en son... De har bara fått flickor. Så vi sa väl att det var ännu en tjej... Men innerst inne så kände jag på mig att det var en pojk... Mysko hur det är det där...Det blir det det blir! Huvudsaken är att ni får er guldklimp!Ja de spelar ingen roll alls var skrutten är för kön. Vi kommer att älska den oavsett.
  • Mimmi P

Lilljag, tack.. har precis vaknat från en tupplur, är lite lullig fortfarande.. jag tror jag skyller på det.

Konstigt med kön, jag var också helt säker på att det var en pojke och det är det ju (tja enl 2 ul iallafall). Jag har ingen aning om varför jag kände det så starkt men jag blev inte ett dugg förvånad när hon sa att det var en pojke på första ul:et.
    Självklart har könet ingen betydelse men för mig har det varit lättare att redan nu, när han fortfarande är i magen, knyta an när jag har kunnat se en pojke framför mig och inte bara en diffus könslös varelse. Men det är ju så olika det där hur man känner.

• lightfish

Jättegrattis till Axels mamma Sanna

Hoppas allt har gått bra och ni hittade någon som kunde ta hand om Axel!
  • Mimmi P

Annika77, du är nästa på listan, har du några känningar?

• annika77

Nä lite känningar bara men inte mycket så det dröjer säkert gick över 17 dagar med sonen så får säkert gå över denna gången också.... Men vill verkligen att den tittar ut till helgen då jag är trött på detta sover 2-3 timmar per natt

• Mimmi P

Annika77, ja, det förstår jag, hoppas verkligen du slipper gå så långt över tiden den här gången!

Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!