• Eva Marianne

Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!

Det här är den fjärde tråden. När den tar slut är det exakt ett år sedan vi började snacka, och en stor del av oss är fortfarande kvar!

De första bebisarna börjar strax titta ut medan några andra fortfarande längtar och väntar på att äntligen få plussa, så här är diskussioner om allt däremellan (och lite till!)

• Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!
  • Lillajag1979
    A L T A skrev 2008-11-21 13:15:34 följande:
    Okej! Men hur länge blödde du? Blödde du under hela tiden eller var det bara en gång?
    Det var en större blödning.. Eller inte stor.. Men sen var det typ spår i bindan.. Men det var mitt psyke som gjorde att jag ringde igen...
  • Lillajag1979

Eftersom att det inte var ett riktigt missfall och kroppen inte fixade att stöta ut embryot så kom det ju bara en liten blödning...

• Mimmi P

Kanelbulle, hoppas verkligen att det är ett falsklarm!! Men jag håller med Lillajag, att vara tvungen att vänta i flera veckor innan du får ett besked verkar ju jättejobbigt. Jag skulle nog ringa och tjata, ev åka dit och sätta mig tills de tar hand om en. Jag kan förstå att de inte vill ta in oroliga gravida hela tiden men om man blött till och från under en tid så måste de ju förstå att det är väldigt påfrestande psykiskt att inte få ett besked och i v 8 kan de ju faktiskt se en hel del på vul.
    Förstår att det är jobbigt när man dessutom mår dåligt, men stå på dig!
    Återigen, hoppas verkligen att pyret mår bra och att du bara är en av de där som blöder i början!

• Eva Marianne

Kanelbulle: *kramar om*. Men om du har blött så lite, finns det nog stort hopp än! Symptomen brukar ju komma och gå oavsett om man får någon slags flytningar alls så just det, behöver ju inte betyda något. Håller tummarna hårt för dig!

Henlin har inte synts till på ett par dagar... Är du där, eller är du var vi vill att du är...?

I min mage bor nåt litet som växer och gror
  • annika77

Kanelbullen: Håller tummarna men jag tycker att du kunde få komma in på gynakuten och kolla.
    Gjorde själv vul i 7+3, 9+2 samt 12+3 pga blödningar och allt såg bra ut så ge inte upp än..

• hopee

Vad tråkigt att höra Kanelbulle! att bara kunna gå och vänta hur det ska bli...en sådan helg önskar man sig ingen. Tycker också du ska ringa in om du tycker det blir för olidligt att inte veta. Du ska ju inte behöva ha den oron..allt är kanske bra ändå ju. Jättestor styrkekram till dig!

Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!