Mimmi P skrev 2008-11-24 11:48:53 följande:
Kanelbulle, det låter ju verkligen lovande. Inte ofta man är tacksam för ömmande bröst och illamående, men det låter verkligen som ett bra tecken. Men jag förstår att du känner dig orolig. det är ju ingen hjälp egentligen men om det nu skulle vara ett
mf så finns det ju inget du kan göra, så försök att tänka på att annat och hoppas på det bästa.
Tycker tråden har drabbats av tillräckligt många missfall och blödningar vid det här laget, hoppas att allt rullar på som det ska för alla!Efter mycket om och men bestämde jag mig för att inte ge mig ut på vägarna idag, det skulle säkert gått bra men jag jobbar hemifrån några timmar och så får jag ta igen det förlorade på lördag istället.På onsdag kommer maken hem, sen kommer han jobba intensivt ytterligare nån vecka men sova hemma iallafall, men nu närmar sig julledigheten. Ska bli väldigt skönt och jag hoppas verkligen att vi får några lugna veckor ihop.
Ja nu är jag nästan tacksam för att jag mår illa. Hade nästan tänkt att prova med seaband eller tabletter men nu vet jag inte om jag vågar. Vill känna symtpomen så att de finns kvar.
Nej, skulle det vara ett missfall så resonerar jag som så att det finns inget jag kan göra och då var det nog inte meningen att vi skulle få en bebis. Alltså då är det antagligen något som är fel.
Men nu har jag iaf bestämt mig eftersom de inte blev några mer blödningar och symptomen fortsätter så väntar jag fortfarande barn.
Så idag går jag in i vecka 9. Börjar öka på nu med veckor som man har gått