• Eva Marianne

Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!

Det här är den fjärde tråden. När den tar slut är det exakt ett år sedan vi började snacka, och en stor del av oss är fortfarande kvar!

De första bebisarna börjar strax titta ut medan några andra fortfarande längtar och väntar på att äntligen få plussa, så här är diskussioner om allt däremellan (och lite till!)

• Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!
  • majsanna

Just nu känns det som om jag kommer vara under strecket väldigt länge. Vet inte varför jag har den känslan. Hoppas att jag har fel.

• AxelOlivia

majsanna: Hoppas verkligen att din känsla inte stämmer. :) Du förtjänar ditt plus snarast.

• Rauur
    majsanna skrev 2008-11-18 20:15:22 följande:
    Just nu känns det som om jag kommer vara under strecket väldigt länge. Vet inte varför jag har den känslan. Hoppas att jag har fel.
    Det känns exakt likadant för mig med..
  • v i r r a

Men åååååh! Här har man varit borta ett dygn och vad händer!? GRATTIS Eva Marianne! Så härligt!!!

Kanelbulle.. jag fortsätter hålla tummarna fast jag tycker det låter som helt vanliga brunflytningar

Henlin, kom igen nu! HOPPA!

Rauur, majsanna och serafine... förstår att det är minst sagt trist nu! KRAM! (har någon av er kollat in glandin förresten? var en massa skrivande om det här på fl för ett tag sedan men vet inte vart trådarna tagit vägen..)

• Rauur

Virra: Jag har läst lite om det, men det var ett tag sen så nu minns jag inte så mkt vad som stod om det.
    Få se nu efter BIM om mensen kommer eller inte. Mina äl har ju precis slutat så..få se nästa månad.

Har försökt att skriva det här inlägget 2 gånger nu men detta jäkla internet har loggats ut KONSTANT. Jävligt irriterande.
    Just nu ligger inte mobilt bredband poppis hos mig..

• Lillajag1979

Godmorgon tjejer...

Har idag nått en milstolpe... HALVVÄGS! Svårt att glädjas när man fortfarande har slängar av kräksjukan.

Och ni tjejer som är under strecket... GE INTE UPP!

Kram på er!

• henlin

godmorgon girls, i am still here!!!!

• Lillajag1979
    henlin skrev 2008-11-19 09:22:15 följande:
    godmorgon girls, i am still here!!!!
    MEN, du ska vara på förlossningen!
  • BejbyBoo
    Lillajag: vad skönt med halvvägs. Hoppas att du snart tillfrisknar.

henlin: det ska bli spännadne den dag när vi inte hör av dig.

Nu lämnar vi stan igen och åker för att förbereda det sista för begravningen som är på fredag. Fasar för den... Har en känsla av att det kan komma att bli något av det jobbigaste jag varit med om.
    Ärtan, vår ärta - du är sannerligen ett mirakel!
  • majsanna
    v i r r a skrev 2008-11-18 22:05:25 följande:
    Men åååååh! Här har man varit borta ett dygn och vad händer!? GRATTIS Eva Marianne! Så härligt!!! Kanelbulle.. jag fortsätter hålla tummarna fast jag tycker det låter som helt vanliga brunflytningar Henlin, kom igen nu! HOPPA! Rauur, majsanna och serafine... förstår att det är minst sagt trist nu! KRAM! (har någon av er kollat in glandin förresten? var en massa skrivande om det här på fl för ett tag sedan men vet inte vart trådarna tagit vägen..)
    Jag åt Glandin två eller om det blev tre månader och det funkade inte på mig.
Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!