• Eva Marianne

Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!

Det här är den fjärde tråden. När den tar slut är det exakt ett år sedan vi började snacka, och en stor del av oss är fortfarande kvar!

De första bebisarna börjar strax titta ut medan några andra fortfarande längtar och väntar på att äntligen få plussa, så här är diskussioner om allt däremellan (och lite till!)

• Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!
  • Rauur

Här har det visst hänt en hel del under dagen som jag vart borta :P
    Har varit i Umeå en snabbsväng.

Kanelbulle: Jag håller verkligen alla tummar och tår för att ni får behålla erat pyre!

Och så får jag verkligen gratulera Mars2007 till lillkillen!!

• Kallo

Grattis Mars2007!!!

Kanelbulle81: Hur är det med dig idag, blödningar och så? Kram på dig

• A L T A
    Kallo skrev 2008-11-22 10:04:42 följande:
    Grattis Mars2007!!! Kanelbulle81: Hur är det med dig idag, blödningar och så? Kram på dig
    Hej!

Tack för alla uppmuntrande ord.
    Vet fortfarande inte om jag fortfarande vågar glädjas men samtidigt känns det ganska positivt för det kom aldrig några mer blödningar och var fri från bruna flytningar nästan hela eftermiddagen och kvällen igår.
    Imorse var det lite bruna flytningar på pappret igen. Men det har inte varit något mer färskt blod sedan i torsdagsnatt. Och det var ju inte några mängder så heller.
    Känns som om det skulle vara ett missfall så skulle det komma mer.
    Men kan ju också vara att graviditeten avbröts men att kroppen inte stött bort det.
    Får avvakta och se lite. Men brösten har börjat ömma mer under natten och jag kräktes en gång igår för jag mådde så illa.
    Har mått illa nu på morgonen också så får väl se det som ett bra tecken iaf.
    Men än känns det inte som om jag vågar slappna av.
    Kanske bara är lugnet före stormen.

Men iaf inga mer färska blödningar.
  • Eva Marianne

Kanelbulle: det låter ju bra! Jag håller fortfarande tummarna för dig men att dina grav-symptom fortsätter, tycker iaf jag verkar lovande.

Henlin: inget ännu???

I min mage bor nåt litet som växer och gror...
  • Yinsan

Stort grattis till Mars 2007! Va underbart!

Henlin, hoppas eran bebis tittar ut snart!

Kanelbullen, låter hoppfullt ändå tycker jag med inget mer färskt blod, håller tummarna för er att bebben stannar kvar hos er!

• henlin
    Yinsan skrev 2008-11-22 12:47:02 följande:
    Stort grattis till Mars 2007! Va underbart!Henlin, hoppas eran bebis tittar ut snart!Kanelbullen, låter hoppfullt ändå tycker jag med inget mer färskt blod, håller tummarna för er att bebben stannar kvar hos er!
    Jag hoppas det med!
    Idag har jag varit ute och åkt pulka med sonen i ett par alldeles för tajta skidbyxor, men vad gör man inte för att få uppleva sonens första möte med snö! Magen är ju inte precis liten för tillfället!

Har dammsugat, torkat golven, dammtorkat, hängt upp nya gardiner mm men ändå händer inget därinne. Vad skall jag ta mig till??????
  • Mars2007

Tack för alla fina hälsningar här och i min gb!!

Vi mår alla bra, ska skriva lite mer nästa gång jag tittar in! Håller tummarna att Henlin får åka in nu oxå!

• Eva Marianne

Jag hittade via en tråd här på FL till en sida där man kan beställa t-shirts med eget tryck. Så nu är det beställt en "kommer ut i juli" till mig och magen samt en "ökar laget i juli" till maken. På baksidan står det vårt efternamn och 09, såsom lagtröjor brukar se ut.
    Planen är att få dem före jul så vi kan ha dem på släktmiddagen på julafton. Då är jag bara i v 10 men familjen lär ju förstå det här med missfallsrisk etc också, så det blir nog ett lagom tillfälle att berätta!
    Finns det inget kvar i min mage ens då, vet jag något som åker i papperskorgen så fort det levererats. Men, man måste chansa lite också. Jag väntar ju barn, inte missfall, har vi ju bestämt
    Beställde en "blir morfar i juli" också, som ska delas ut vid ett senare tillfälle. (På jul firar vi hos makens familj).

I min mage bor nåt litet som växer och gror...
  • Rauur
    Eva Marianne skrev 2008-11-22 19:39:46 följande:
    Jag hittade via en tråd här på FL till en sida där man kan beställa t-shirts med eget tryck. Så nu är det beställt en "kommer ut i juli" till mig och magen samt en "ökar laget i juli" till maken. På baksidan står det vårt efternamn och 09, såsom lagtröjor brukar se ut.Planen är att få dem före jul så vi kan ha dem på släktmiddagen på julafton. Då är jag bara i v 10 men familjen lär ju förstå det här med missfallsrisk etc också, så det blir nog ett lagom tillfälle att berätta!Finns det inget kvar i min mage ens då, vet jag något som åker i papperskorgen så fort det levererats. Men, man måste chansa lite också. Jag väntar ju barn, inte missfall, har vi ju bestämt Beställde en "blir morfar i juli" också, som ska delas ut vid ett senare tillfälle. (På jul firar vi hos makens familj).
    Va fiffigt! : )
Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!