• Eva Marianne

Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!

Det här är den fjärde tråden. När den tar slut är det exakt ett år sedan vi började snacka, och en stor del av oss är fortfarande kvar!

De första bebisarna börjar strax titta ut medan några andra fortfarande längtar och väntar på att äntligen få plussa, så här är diskussioner om allt däremellan (och lite till!)

• Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!
  • Eva Marianne

Bra där, Serafine! Man ska alltid ha hoppet på topp! Kör hårt nu!

I min mage bor nåt litet som växer och gror...
  • Yinsan

Kanelbullen, va skönt att höra att det inte kommit mera!

Serafine, kör på!!!

Henlin, kläm ut bebben nu!

• henlin
    Yinsan skrev 2008-11-24 18:35:56 följande:
    Kanelbullen, va skönt att höra att det inte kommit mera!Serafine, kör på!!!Henlin, kläm ut bebben nu!
    Jag försöker men det går inte så bra!!!
  • henlin
    Lillajag1979 skrev 2008-11-24 19:45:22 följande:
    vräk han! :-d
    Hur gör man det då???
  • Eva Marianne

Hu... Nu var det väldigt, väldigt nära att jag var tvungen att ta en svängom med herr Gustavsberg... Ska åka till jobbet om en halvtimme och har inte hunnit/behövt köpa något som ev kan lindra... Hur ska detta gå??

Ja, Henlin, det är verkligen på tiden att han blir utslängd ur boet, nu!

I min mage bor nåt litet som växer och gror...
  • henlin
    Eva Marianne skrev 2008-11-24 20:07:51 följande:
    Hu... Nu var det väldigt, väldigt nära att jag var tvungen att ta en svängom med herr Gustavsberg... Ska åka till jobbet om en halvtimme och har inte hunnit/behövt köpa något som ev kan lindra... Hur ska detta gå??Ja, Henlin, det är verkligen på tiden att han blir utslängd ur boet, nu!
    Jag håller fullständigt med, vet bara inte hur. Är i alla fall glad att jag är pigg och mår bra!
  • AxelOlivia

Henlin: Har hört talas om vissa mammor som skrivit ett vräkningsbrev till sina bebbar. :)

Kanelbulle och Evamarianne: Tvi för illamående. Hoppas att ni blir kvitt det någorlunda snabbt.

Själv har jag spytt idag igen i v 30+4. Känner att det är hopplöst att detta ska sluta någongång. Men nu är det förhoppningsvis inte mer än 9 veckor kvar. :)

Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!