• Eva Marianne

Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!

Det här är den fjärde tråden. När den tar slut är det exakt ett år sedan vi började snacka, och en stor del av oss är fortfarande kvar!

De första bebisarna börjar strax titta ut medan några andra fortfarande längtar och väntar på att äntligen få plussa, så här är diskussioner om allt däremellan (och lite till!)

• Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!
  • BejbyBoo

Oj, vad spännande!!
    Själv har jag varit vaken sedan halv 4, då jag vaknade av onda förvärkar. Fick anledning att öva på profylax-andningen! Det höll på i en timme ungefär, sen lugnade det sig. Yikes... tänk när det är på riktigt och inte går över!! Det var inte skönt.

Ärtan, vår ärta - du är sannerligen ett mirakel!
  • v i r r a

Och så himla trevligt att vi här i tråden, mitt i natten till på köpet, blev uppdaterade!

• lightfish
    FlakeZ
    Litet wake-up-call att det snart är dax för er! Vad mysigt! Sen förstår jag såklart att det inte var skönt alls... *aj*

virra
    Ja, helt fantastiskt att hon skrev till oss innan hon åkte in!  Om jag har sinnesnärvaro när det är dags för mig så ska jag försöka komma ihåg det!
  • A L T A

Ja de är ju supergulligt utav Henlin att gå in och uppdatera oss innan de gav sig väg. Kan tänka mig att hon hade en hel del värkar och då komma på tanken att gå in här och skriva. Verkligen superstrongt gjort.

• Eva Marianne

Henlin: tror nästan jag kan kosta på mig ett GRATTIS Så chansar jag på att dessutom vara först
    Annars borde du ju ha kommit in här, igen, om det inte var dags denna gång...
    Jättejuste att du skrev till oss innan! Hoppas vi andra orkar ta efter den bedriften, närhelst det blir dags för var och en av oss.

FlakeZ: ja, det närmar sig för er också och det med stormsteg! Kanske går det fortare än du nånsin trott...

I min mage bor nåt litet som växer och gror...
  • v i r r a

lightfish och Kanelbulle81

Eller hur! *önskar jag också kunde gör en sol* Jag hoppas också att jag ska hinna, och komma ihåg, att uppdatera er här när det är dags för mig!

FlakeZ: Ojoj! Bra att "få" öva! Men oj så snabbt allt börjar gå här nu med bebisar och förvärkar!

Själv ligger jag i sängen sjukskriven. Känns konstigt eftersom jag är hyfsat pigg så länge jag ligger ner och det känns som att det är abnormt lång tid till februari... TENS är fortfarande underbart!

• Kallo

Henlin: Wiiiii, spännande! Hoppas allt går/gått bra!

Är det någon härinne som gått någon profylaxkurs? Igår påminnde en kompis att jag skulle föda.... Detta har jag förträngt i nästan två månader. Började min förträngningsprocess efter att jag varit hos den dumma gubben på Spec. MVC. Maken är på tjänsteresa och jag pratade med honom om detta snabbt via telefon idag, han tyckte kursen skulle vara intressant iaf.
    Vet heller inte hur mycket man "får ut" av föräldragruppen hos barnmorskan?

• Yinsan

Kallo, jag har inte gått profylaxkursen själv men jag gick på vattengympa för gravida med avslappningsövningar och andingsteknik i ett. Helt super och tänker göra det denna gången också! Finns kanske i er närhet någonstans?

• Yinsan

Att jag glömde, Väntar med spänning på att höra ifrån Henlin och höra så allt gick bra! Borde ju vara ute snart!

Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!