• Eva Marianne

Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!

Det här är den fjärde tråden. När den tar slut är det exakt ett år sedan vi började snacka, och en stor del av oss är fortfarande kvar!

De första bebisarna börjar strax titta ut medan några andra fortfarande längtar och väntar på att äntligen få plussa, så här är diskussioner om allt däremellan (och lite till!)

• Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!
  • Catt

Grattis Henlin!! Vill också gosa med bebis nu ju :)

• Mars2007

Stort grattis till Henlin!!

Ska lägga in en bild, har inte lagt in några i datorn ännu bara!!

Det blir kanske inte så tätt mellan mina inlägg ett tag nu.. men jag kommer försöka hänga med i vad som händer. Det är nämligen så att vi ska skriva kontrakt på ett hus om en vecka och går allt vägen så tillträder vi d. 15/12!! Så ni förstår nog att vi helt plötsligt har en del att stå i!!

Kram på er alla!

• majsanna

En vecka kvar till BIM. Har väldigt ömma bröst. Jag kommer dock inte ihåg hur det brukar vara veckan innan BIM. Tänk att man kan glömma bort det. Jag hoppas dock på det bästa.

• Yinsan

Henlin, Stort Grattis till Elise!!!

Mars, va kul med nytt boende!! Helt underbart ju, allt på en gång men det fixar ni!!

Idag har vi handlat alla julklapparna efter vi var på UL, så himla skönt att kunna stryka det från listan!

Bara gubben kvar att handla till!

Kram

• Rauur
    majsanna skrev 2008-11-26 20:44:45 följande:
    En vecka kvar till BIM. Har väldigt ömma bröst. Jag kommer dock inte ihåg hur det brukar vara veckan innan BIM. Tänk att man kan glömma bort det. Jag hoppas dock på det bästa.

Jag har också typ en vecka kvar till bim. Har dock inga speciella symtom.

Har haft lite mensvärkliknande smärtor,dock bara lite.

Sen så världens humörsvängningar.. men det är ju rätt vanligt innan mens :P

Hoppas du plussar den här månaden!

Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!