Eva Marianne skrev 2008-11-27 23:18:26 följande:
Grattis (igen) till er dotter, Henlin! Så härligt att vara i mål, det måste kännas underbart med det lilla pyret utanför kroppen istället för inuti.FlakeZ: snart är du också där Mars2007: får gratulera till huset också, givetvis! Förstår om du får för fullt upp för att sitta här...Majsanna & Rauur: Håller tummarna stenhårt! Även för dig självklart, Serafine, för du borde också närma dig
BIM?Har själv inte varit här och skrivit på ett par dagar, och kommer antagligen bli "borta" igen snart då min (inte så) kära hund ÅTERIGEN lyckats bita av modemkabeln På Bredbandsbolaget bara skrattar de åt mig; IGEN?!? Tur
iaf att kablarna skickas ut kostnadsfritt, det trodde jag nog inte...Min graviditet fortgår sakta framåt. Så känns det
iaf då jag tycker bara den här 1,5 v jag vetat om det, känts som år! Och då är det ändå typ rätt många veckor kvar till
BF... Har fortfarande inte behövt kräkas och tycker öht att jag är längre ifrån det än t ex förra veckan. Oftast känner jag ingenting och givetvis blir jag nojig - var testet fel? Har embyot dött? Men det räcker med att tänka på något sött (som jag brukar älska!), så får jag kväljningskänslor och det borde ju vara ett "gott" tecken ur synvinkeln att det väl tyder på att jag fortfarande är lika gravid som de 4 tidigare veckorna!Nu är det strax helg igen och det ska bli minst lika skönt som vanligt! Våra öl/tölkvällar, vilka vi brukar ha på fredagarna, är såklart utbytta mot bara töl för min del men nu finns det å andra sidan definitivt en hel del att prata om... Hoppas ni andra också får det bra och att allt går som det ska, med det det ska
Oroa dig inte... Jag kände inget illamående förrens typ i v.9. Kände mig enbart gasig och svullen i magen.