• LissAnna

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9

I våra hem blandar vi ljusa färger med det vita/ljusa i grunden.

Lantligt och romantiskt i en enda röra.
    Vi vill få fram det personliga ljusa hemmet med mycket romantik
    och loppisvaror som ger en härlig Shabby-chickänsla.
    Välkomna in!

http://www.familjeliv.se/hem/lissanna/gallery/phpixnpga.jpg

OBS!!

Vi har också väldigt roligt i denna tråd.

Kram Stina

Vad är Shabby Chic?
    www.inredningsmagasinet.se/content/view/42/52

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m35945794.html

Shoppingtrådar:
    SVERIGE A-K
    SVERIGE L-Z
    UTLANDET
  • Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9
  • AlexandraK
    Svar på #258
    Vad smart! =) Hittar jag en snygg tapet kan jag ju klippa o klistra. Känns som om urvalet är större på tapeter än bårder.
    Förresten; det var inte av dig jag köpte retroselarna till barnvagn va?
  • tjenixen

God Jul allihop. Här har vi en som har öroninflammation, en som är hostig och snorig och en som har 40 i feber och svimmade på toa inatt. Ja, så ser vår julafton ut men vi tar det med ro och gör det till en mysdag hemma så får vi träffa släkten en annan dag.

• Arctura

tjenixen skrev 2008-12-24 11:17:45 följande:

God Jul allihop. Här har vi en som har öroninflammation, en som är hostig och snorig och en som har 40 i feber och svimmade på toa inatt. Ja, så ser vår julafton ut men vi tar det med ro och gör det till en mysdag hemma så får vi träffa släkten en annan dag.
    Krya på er....hoppas dagen blir bra ändå! Själv har jag ryggskott och nackspärr inte så mycket bättre det!
  • Tinkerbel

Ha en riktigt GOD JUL allihop!

• therre

Har ni tips på skyltar att hänga på dörrhandtaget på toan? Kommer flytta till ett hus som har nyckellås på toan o sånt är jag rädd för så tänkte om det fanns med "Ledigt" och "Upptaget". Vet ni var man kan köpa sådan?

• Ankmor
    Saga74 skrev 2008-12-23 00:29:46 följande:
    Go kväll eller natt?!Vill önska er alla en riktigt GOD JUL ... Har idag, blivit ägare av en KITCHEN AID *så glad över den*Även granen har kommit in i huset och står så grön och grann i allrummet.Ät gott & må väl ... Kram Sbosgarn.blogspot.com/
    *sjunger som Nanne Grönvall* "AAVUNDSJUUK JAG E SÅÅ AAAVUNDSJUUUUK"

:-d

Grattis!!!
Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9