• LissAnna

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9

I våra hem blandar vi ljusa färger med det vita/ljusa i grunden.

Lantligt och romantiskt i en enda röra.
    Vi vill få fram det personliga ljusa hemmet med mycket romantik
    och loppisvaror som ger en härlig Shabby-chickänsla.
    Välkomna in!

http://www.familjeliv.se/hem/lissanna/gallery/phpixnpga.jpg

OBS!!

Vi har också väldigt roligt i denna tråd.

Kram Stina

Vad är Shabby Chic?
    www.inredningsmagasinet.se/content/view/42/52

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m35945794.html

Shoppingtrådar:
    SVERIGE A-K
    SVERIGE L-Z
    UTLANDET
  • Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9
  • Tinkerbel

Häxan Hedda: Vad skönt ändå att ni fått konstaterat att Balder har förkylningsastma! Min äldsta dotter har haft det sedan hon var två. Det är ju jättejobbigt för dom att hosta sig igenom både nätter och dagar.

Det blir nog bättre nu när han fått medicin iallafall!

• helene306
    Gummsan: Den sprayfärg jag köpt på Biltema kostar runt 50:- Den på Ica gav jag mer för kanske 65-70:- men å andra sidan var det en större burk. Ska man spraya mycket behövs det minst 2 burkar från Biltema. Det gick åt 2 burkar när jag sprayade en rotttingtvättkorg.  
    (¯`°?.¸ ღ www.helene306.blogspot.comღ ¸.?°´¯)
  • Aljen

OJ! här känns som en tråd för mig har blivit helt tokig, har tittat mycket på Mixins webbutik, helt såld på allt som är vitt

• AlexandraK

Puh76
    Varsågod! Var i Skåne bor du? Har du några bra tips till mig var jag kan hitta fina saker?

• aneka

jag efterlyser iallafall en lampa jag sett någongång. den finns i vitt, ljusblå och ljusrosa har jag för mig. Det är en skrivbordslampa och både foten och lampan är bullig, lite 60-tal och det är detaljer i silver eller krom med. nån som vet var den finns?

Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9