• LissAnna

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9

I våra hem blandar vi ljusa färger med det vita/ljusa i grunden.

Lantligt och romantiskt i en enda röra.
    Vi vill få fram det personliga ljusa hemmet med mycket romantik
    och loppisvaror som ger en härlig Shabby-chickänsla.
    Välkomna in!

http://www.familjeliv.se/hem/lissanna/gallery/phpixnpga.jpg

OBS!!

Vi har också väldigt roligt i denna tråd.

Kram Stina

Vad är Shabby Chic?
    www.inredningsmagasinet.se/content/view/42/52

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m35945794.html

Shoppingtrådar:
    SVERIGE A-K
    SVERIGE L-Z
    UTLANDET
  • Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9
  • Gummsan82

Tänker vara lika "fräck" som Ängla75 och bjuda in till min hyfsat nystartade blogg pyretochmyran.blogspot.com
    Har inte hunnit fylla den med så himla mycket än men det kommer...

• Mettan69
    Gummsan82 skrev 2008-12-18 15:50:09 följande:
    Tänker vara lika "fräck" som Ängla75 och bjuda in till min hyfsat nystartade blogg pyretochmyran.blogspot.comHar inte hunnit fylla den med så himla mycket än men det kommer...
    Ha ha. Jag håller med din son. Den kakan var läskig. Räcka ut tungan
  • VackraMagnolia

Hallå hallå tjejer!

Hur är läget med er?
    Här håller jag äntligen på att komma ifatt allt man missat när man legat sjuk i nästan 2 veckor. Men skam den som ger sig !
    Har fått klart på nere våningen idag och har nu övervåningen kvar imorgon, men det ska jag nog hinna med det också .

Måste säga att alla verkligen har super fina bloggar så kul att följa en del av er !

Hur långt har ni kommit i era julstök hemma ?

Har en massa tidningar sen förr som vi hittat i vårat hus under alla renoveringar som vi haft . Och tänkte att jag skulle slå in lite söta julklappar med det ikväll och hänga upp på lite olika ställen och dekoera med lovar att lägga ut lite bilder på bloggen ikväll eller imorgon.
    Va nu rädda om er till nästa gång !
    Kram Tina

www.vackramagnolia.blogspot.com

• helene306
    Gummsan82 skrev 2008-12-17 22:34:21 följande:
    Skulle vilja ha en tidningshållare som monteras på väggen. Ska vara på en lite toalett. Har span på en på Ikea men vet inte om den är "shabby" nog... www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60119652Eller om någon annan här har något annat förslag!?
    Inte shabby kanske men jag köpte en sån som man kan ha kastrullock i. Har länge funderat på att spraya den vit men då går maken i taket. Jag vill ha vitt, han vill ha färg och suckar högt varje gång jag spayat något
    (¯`°?.¸ ღ www.helene306.blogspot.comღ ¸.?°´¯)
  • Mettan69

Vackramagnolia. Så fint det blev när bokstäverna i mossa kom upp. Myyysigt.

Haeven81. Vilken söt garderob. Funderade på att göra något liknande hemma och nu så skall det bli av. Jättefint.

• Gummsan82

Någon här som vet hur man fixar en räknare, som visar hur många som besökt bloggen?
    Jag har blogger/blogspot om det nu spelar någon roll...

• helene306
    Gummsan82 skrev 2008-12-19 10:56:56 följande:
    Någon här som vet hur man fixar en räknare, som visar hur många som besökt bloggen?Jag har blogger/blogspot om det nu spelar någon roll...
    Fixa ett konto på www.susnet.se och följ deras instruktioner. Jag följde deras men fick det tyvärr inte att funka så jag överlämnade åt maken att fixa. Han satt ett tag och pulade men fick ihop det till slut

*kollar auktionen*

Ja, just det, jag smyger omkring här och läser vad ni tipsar om och kikar ibland i era jättefina bloggar!
    (¯`°?.¸ ღ www.helene306.blogspot.comღ ¸.?°´¯)
  • Saga74

Halloj!

Vill inte verka otrevlig å INTE komma med tips med jag är sååååå ny själv ännu *haha*

Läser allas bloggar flitigt även om jag inte säger så mycket

HELENE306: Vad läser du?! *nyfiken*

HEAVEN81 FINT!!!

Själv har jag varit i Ullared =)

Skriver i min blogg varje dag om ni är nyfikna ...

Hur ska ni spendera helgen?!

KRAM!

bosgarn.blogspot.com/

Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9