musli skrev 2008-12-30 20:00:51 följande:
Gott Nytt År mina kääääära vänner!!!!Ikväll sitter jag ensam uppe i vårat hus, har tänkt att jag ska få sovmorgon, har jobbat arslet av mig den senaste tiden så jag har förtjänat egentid och slappa med ost-bågar... Ska sätta mig och se på en massa inspelade serier nu som jag missat eftersom vi bara har ettan och tvåan och ibland fyran i stugan!*ställer fram massor med champange-glas och skumpa och pommac och cidar att välja mellan åt alla mina vänner*Imorgon natt skålar jag med er alla i tanken!!!*kraaaaaaaaaaaaaaaaaamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas**ENORM kram-hög till min lilla häxe-gumma**jätte-stor kram-hög till ALLA som vill ha och behöver*
Men där ääääär du juh!!! *kastar mig om halsen och kramar,kramar,kramar*
Vad skönt med lite egentid efter en massa arbete *lägger upp muslifötterna på en stol och häller upp mer ostbågar*
Nu ikväll har jag målat insidan på Tuvas klädskåp,något som har hängt över mig ett bra tag nu så det känns bra att det är påbörjat.Måste dock måla 1 eller 2 ggr till,så jag fortsätter imorgon.
Hörrni,någon som har ngt bra tips mot celluliter på överarmarna? Haha,helt ot men jag blir så jä-la irriterad, de vill ju inte ge sig AV!!
*gottar ner mig i min enorma kramhög och tjuvsippar på en nyårscider o smider lömska planer mot celluliterna*