• Smulan80

För oss singlar!

Som nybliven singel behöver jag känna att jag inte är ensam där ute om att vara det.
    Så jag startar en tråd för oss som är singlar här på FL. Finns ju så många trådar för de som väntar barn osv. Så nu är det dags att vi också får en tråd

Hoppas att jag inte blir ensam här bara

• Svar på tråden För oss singlar!
  • Cuthalion

daddy XL

Rätt skönt att sova ibland också

• vackrastarflow

inte for att vara elak eller nat, men jag maste bara beratta att min dejt gick jattebra (vi ar fortfarande i processen att lara kanna varandra sa inget fysiskt hande - mer an attraktionen da dvs hehe). jag ar sa himla glad nu...! och ingen press alls, sa skont. *trallar vidare*

• Cuthalion

vackrastarflow

Härligt!!! När det går så bra får Du vara elak mot oss mindre lyckligt lotatde

Själv saknade jag någon att krama i morse. Inte haft sovmorgon på evigheter och just det där att kunna krypa upp på någon och snacka kändes plötsligt väldigt långt bort. Saknade det . . .

• daddy XL

Jaha då kan man gå ut o dansa lite i dag igen sen e det upp på morgonen kl6 typ o ge minsta grabben mat :) ha en trevlig kväll Singlar :)

• Cuthalion

Detsamma daddy XL!

Första söndagen på länge som jag inte jobbar utan kan vara ute lääänge

• mjukisvicki

cinzano! vad skönt.. vad ska du hitta på ikväll då?? själv sitter jag hemma med en rinnande näsa och ska snart gå och lägga mig.

• Cuthalion

mjukisvicki

Var ute på krogen med en kompis. Blev helt okay faktiskt .

Stackare som är sjuk. Krya på Dig massor!!! Plockmat, ett antal filmer och en filt och kudde i soffan brukar vara ett säkert sätt att bli frisk

• Angelica

*wee* en tråd för mig Får jag hänga lite med er?

Nybliven singel kan man väl säga... Eller tja ligger i skilsmässa iaf.

• smilla00

välkommen hit angelica!

cinzano: lät som om du haft en bra kväll ute! .-)

mjukisvicki: krya på dig!

Mitt span och jag har sagt att vi ska ta det lite lugnt nu... blev lite stressad i går att allt gått så snabbt! känns som om han nästan flyttat in här efter en vecka! Behöver vänja mig igen över att ha någon som ingår i mitt liv, och att jag inte kan göra vad jag känner för när jag känner för det!
    Jag är jätteintresserad av honom, men en sak som är lite jobbigt, även om man är typ nykär, efter att man varit tillsammans med någon så länge är att jag tycker det är jobbigt att behöva hångla hela tiden
    Nä men det är sant! Känns som om man är typ 14 igen och jag orkar inte riktigt med sånt, även om jag mer än gärna pussar på honom så kan det faktiskt bli för mkt tro det eller ej! Vad tycker ni andra som dejtat lite grann?? Är jag fånig?

• Cuthalion

Äntligen hemma . . .

4 i natt ringde en kompis och ville ha skjuts. Han och ett par kompisar till honom hade blivit rejält uppklådda så min kompis, som var den som fått minst blessyrer, hade väl något brutet revben och fått slag och sparkar i huvudet och nacken. Han vägrade åka till akuten som sina kompisar så det blev till att oroliga jag sov på hans soffa för att veta att han var okay.

Duktigt obekväm soffa iaf . . .

Svar på tråden För oss singlar!