• Smulan80

För oss singlar!

Som nybliven singel behöver jag känna att jag inte är ensam där ute om att vara det.
    Så jag startar en tråd för oss som är singlar här på FL. Finns ju så många trådar för de som väntar barn osv. Så nu är det dags att vi också får en tråd

Hoppas att jag inte blir ensam här bara

• Svar på tråden För oss singlar!
  • mjukisvicki

hej alla!!! idag mår jag lite bättre men är SÅ trött.. har knappt fått sovit de senaste tre nätterna min son har sovit inne hos mig.

cinzano! mådde kompisen din bra idag då?

• Cuthalion

Jodå, han är mörbultad men helt okay. De andra var det lite värre med men det gick ju bra trots allt .

• Cuthalion

Jodå, han är mörbultad men helt okay. De andra var det lite värre med men det gick ju bra trots allt .

• vackrastarflow

sa, jag behover lite tips nu. i fredags hade jag min forsta dejt, och nu vill jag ju ha en till. ar det for tidigt att ringa honom imorgon (mandag)?? ar det for desperat? jag vill bara ga pa en fika eller nat...

*ger mig sjalv panik*

• smilla00

vackra..: klart det inte är för tidigt! Go for it girl!!! Vad roligt! Verkar han så intressant! Det är alltid en bra början!

Nä är man INTE singel längre?? Lite fundersam vad jag ska kalla mig!

• vackrastarflow

smilla: tack! skont att hora... man blir ju paranoid nar man haller pa for lange med att dividera om allt.

• mjukisvicki

vakrast! ibland ska man nog inte tänka så himla mycke. jag är lika dan ska anulisera(vet ej hur det stavs) sönder allt i molekyler och det gör inte livet roligare

• mjukisvicki

smilla! har ingen aning.. har själv alltid haft problem med att veta när.. tror du får fråga helt enkelt!

• tyrasmamma

nu är jag singel. men forfarande sambo, längtar till han hittar en egen lägenhet så jag blir av med honom.
    konstig först ville jag knappt att det skulle vara slut men nu blir jag bara mer och mer irreterad för varje dag.
    men vi bråkar aldrig vi har bara "glidit isär". känns både bra och jobbigt. men skönt att det är min lägenhet så det är han som måste flytta.

• Smulan80

Hej allihop.

Här kommer en deppig smula.. Helgen har varit hemsk!! Bröt ihop totalt i lördags. Tur att man bor själv då... Just nu käns det som om jag aldrig kommer komma över honom.
    Jag kommer aldrig vilja ha någon annan!

Varför ska man behöva må så här dåligt???

Svar på tråden För oss singlar!