• Smulan80

För oss singlar!

Som nybliven singel behöver jag känna att jag inte är ensam där ute om att vara det.
    Så jag startar en tråd för oss som är singlar här på FL. Finns ju så många trådar för de som väntar barn osv. Så nu är det dags att vi också får en tråd

Hoppas att jag inte blir ensam här bara

• Svar på tråden För oss singlar!
  • vackrastarflow

nej han har fortfarande inte hort av sig ringde igen senare, men kom till talsvaret igen...
    forhoppningsvis ringer han ikvall... men man blir ju nastan orolig for han svarar inte ens (eller sa ar han varsta skitstoveln, vem vet?)

• Smulan80

vackrastarflow: hoppas han hör av sig snart. Vet känslan när man börjar oroa sig. Den är INTE rolig...
    Lycka till!

Hur leker livet för er andra då?

Kram

• Ladyelone

För mig så är allting fortfarande väldigt bra,, ska köpa en ny soffa,, eller rättaresagt 2, en 3-sittsig o en 2-sittsig..
    Ska bli såå kul. Efter det så ska jag ta itu med körkortet o denna gången så tänker iaf jag komma hela vägen!!!! Så att jag får det i handen
    Efter det så vill jag tapetsera om,, o sist men inte minst köpa lite nya små prylar o gardiner o så..
    Kram till er alla, njut av livet som singel o försök att jobba med din egen personlighet. Tänk vad härligt att få gå in i ett nytt förhållande som en frisk o ny människa!
    Vill fortfarande inte ha något förhållande.
    Ensam=Stark, synd bara att det bara är jag som känner så här, hade varit kul om någon mer gjorde det. (alltså känner att man inte vill ha någon partner)..

• mjukisvicki

ladyleone.. ja du.. jag kan bara svara för mig själv och jag vill absolut träffa någon men sne har jag varit singel lite längre än ni andra!

vakrast: hoppas han hör av sig!!!!!

• smilla00

för mig leker livet!! men jag vet inte om jag kan lämna er kära vänner än men det känns bra med min dejt och det känns som om mina känslor för mitt ex blir mindre och mindre för varje dag och det känns som om denna kille är värd att satsa på!

det känns som om det kan bli något bra och det känns som om det jag hade med mitt ex bara var en bluff, något jag kunde öva mig på... innan jag träffade honom jag vill spendera mitt liv med! Kanske låter mkt nu eftersom vi nyss träffats, men det känns så väldigt bra! Men som sagt, jag vågar inte tro på det är!

Ladyalone: jag tror att det är nyttigt att vara själv ett tag och man måste ju trivas med sig själv innan man kan trivas med någon annan. Många gör nog det felet att man springer in i något för snabbt i rädsla för att vara själv!

Just när jag lärt mig att leva själv och jag trivdes riktigt bra med singellivet så träffade jag ju någon!
    Kram på er alla!

• Flutterby

Det var visst väääldigt länge se'n jag var singel, för jag läste rubriken som "För oss sniglar" (gift se'n 4 år)

• Cuthalion

Jag trivs visserligen med singellivet men skulle gärna träffa någon som tycker om mig mig mig .

Får bli en hund tills vidare

• Cia80

Hej tjejer!
    Vill bara säga att jag tror att jag har hittat mannen i mitt liv! :)
    Allting känns så otroligt rätt!

• smilla00

Cia80: vad roligt!!! vad är det för trevlig prick då??

• vackrastarflow

han horde aldrig av sig
    men samtidigt sa jag i meddelandet att jag ville gora nat pa kvallen (och efter kvallen var det ju inget jag ville). sa jag gjorde ett sista forsok idag och han svarade! dejt pa fredag igen

Svar på tråden För oss singlar!