• Smulan80

För oss singlar!

Som nybliven singel behöver jag känna att jag inte är ensam där ute om att vara det.
    Så jag startar en tråd för oss som är singlar här på FL. Finns ju så många trådar för de som väntar barn osv. Så nu är det dags att vi också får en tråd

Hoppas att jag inte blir ensam här bara

• Svar på tråden För oss singlar!
  • vackrastarflow

och kul for er andra som ocksa dejtar!! och ni som inte gor det, just wait "he" will come along eller... det ar ju faktiskt ratt skont att vara singel!

• Smulan80

Här kommer en chockad Smula!
    Tydligen ser tjejen som han träffar ut som hej-kom-och-hjälp-mig.
    Så nu förstår jag absolut INTE vad han håller på med.
    Jag tyckte under tiden vi var tillsammans att han nästan var för ytlig. Och så hittar han en som inte fyller upp några av hans krav.
    Vet inte hur jag ska tolka det här. Känns inte som om det är den killen jag var tillsammans med. Tycker synd om honom!!
    Men jag tror att det kommer hjälpa mig att gå vidare- Som sagt var, han är ju inte längre den personen som jag var tillsammans med.

Min nästa kille ska iallafall vara ett uppåtköp

• Smulan80

Nu känner jag mig riktigt stark!! Sa precis till honom att det inte riktigt är nån vits med att vi träffas. Han har ju trots allt valt bort mig. och då ska han ju känna hur det känns också. Hittills har han ju haft mig här hela tiden. men nu är det slut på det
    Han har ju ett nytt liv och det har ju jag med. Så varför ska vi hålla fast vid det gamla?!
    Åhh, vad bra det känns nu !! Det är nog det här som behövs för att jag ska kunna gå vidare.

smilla och Cia80: Ni måste ju vara kvar här i tråden Ni vet ju trots allt vad vi andra går igenom. Sen är vi ju nyfikna också på hur det går för er

Kram på er allihop!!

• smilla00

Smulan: jag är kvar i denna tråd så länge jag får! Alla ni har hjälpt mig jättemycket! sedan vet man ju inte heller hur det går med mig och min dejt!
    När det gäller utseendet på ditt ex nya så tror jag, om jag ska vara ärlig, inte att det har något att göra med att han beter sig lustigt. han kanske faktiskt tycker om henne! Men då är han ju inget att ha för dig!!!
    Du kommer hitta någon som är mkt bättre för dig och när du gör det kommer du inte fatta vad du såg hos ditt ex!!

Mitt ex och jag tjafsade i går igen! han säger jämt att jag får höra av mig när jag vill, men nu när jag gör det så har han aldrig tid!! Jag tror att han tycker det är jobbigare än han vill tillstå att jag har träffat någon ny! nu tänker jag bara låta honom vara och träffa honom när han vill! Det måste på något sätt bli hans beslut! Jag har nog också insett att jag måste släppa mitt ex ytterligare om jag ska kunna gå vidare med min nya! För som det är nu så kontaktar jag mitt ex lite för mkt!

Vackrastarflow: lycka till!!! vad roligt!!

• Ramunda

Jag är så förtvivlad...
    Min fd. sambo är inte ens ledsen över att vi separerade,fast det var jag som tog det steget....

• Smulan80

smilla: nej, jag vet. men grejen är att hon är så långt ifrån någon han skulle tända på i "vanliga" fall. Hans kompisar tycker alltså att hon är riktigt motbjudande. Så då undrar jag verkligen vad det är som har hänt med honom. Han är inte en sån person.. Men jag hoppas verkligen han är lycklig. Något måste hon ju ha som han tycker om...

• Smulan80

Nu har jag anmält mig till en dejtingsida Nu jäklas ska det gås vidare
    Känns otroligt bra!!

• mjukisvicki

smulan!! vilken då???

• Cia80

Smilla: Hur förklarar man det??
    Han är den underbaraste mannen som finns!
    Imorgon har vi varit tillsammans i en vecka..uj uj uj
    Tyvärr så bor vi inte i samma stad...men vi ska försöka ses så mycket som möjligt på helgerna.
    Jag kan säga att det går undan...är redan medbjuden på hans halvsyskons konfirmation på söndag...måste säga att det är lite nervöst

Varje gång jag tänker på honom så blir jag helt varm i kroppen och jag kan inte sluta le. Allt känns så fantastiskt!

Självklart vill jag gärna vara kvar här i tråden...om ni orkar lyssna på mig

Kram från en lycklig Cia

Svar på tråden För oss singlar!