Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråd nr 16

Tror det var för 4500:- INKL. MILJONER extra tillb. typ!! Är fortfarande avis.......

Lille Mammsen skrev 2009-01-10 18:36:06 följande:
    JoHo då.....fråga vår vän KAJSA...........................
  • Lille Mammsen

liggdelen då........................
    är väl inte komplett utan den!?

Shoegirl skrev 2009-01-10 19:16:30 följande:
    "Regnskydd och åkpåse ingår"Men inte myggnätet eller vad?Regnskydd ingår alltid till Bugaboo - annars är den inte komplett för böveln!
  • Lille Mammsen
    Om det står disk. så kan du väl kräva detta oxå eller Billigast UTAN liggdel då?
    daniels baby skrev 2009-01-10 19:20:14 följande:
    panzermensch skrev 2009-01-10 19:16:58 följande:
    hahaha jag messade personen å frågade vad man kunde göra med priset å hon sa inget för detta är den billigaste bugaboon i sverige!! eeeehh.. ok.... skriv inte priset kan diskuteras då....
  • Lille Mammsen

Gud va jobbiga ni e sist det var sånt här snack så var jag ju tvungen o försöka räkna.......hamna på runt 25-30! Ångrar djupt att jag inte fota ALLA vagnar jag ägt...lättare att minnas då

modestyclara skrev 2009-01-10 20:21:00 följande:
    Hannah74 skrev 2009-01-10 20:16:43 följande:
    Du kan ju berätta att jag även haft:UJ-dubbelP&T e3P&T sportEL twin city crossBritax nåt...Graco paraplyisKnorr NizzaBrio SittyUJ singelResten har jag förträngt...
  • Lille Mammsen

gör inte de...du blir hel BÄNG i bollen

myHappiness skrev 2009-01-10 20:57:30 följande:
    Undrar om man ska knåpa ihop en lista. Blir nog fler än 20 när jag tänker efter.
  • Lille Mammsen

Som jag känner nu efter ca 9år till/från...aldrig mer barnvagns butik! Fy F-N va mycket skit...förlåt mitt språk...man får ta av div folk mm. Man blir less tillslut!

myHappiness skrev 2009-01-10 21:55:32 följande:
    Lille Mammsen skrev 2009-01-10 21:16:13 följande:
    Bäng e jag redan! I alla fall vad gäller barnvagnar. När barnen växt upp ska här öppnas en barnvagnsbuti, med bara coola vagnar och sköna tillbehör!
  • Lille Mammsen

De är det som e så surt! Man blir så klyven...älskar vissa delar av jobbet o hatar andra delar! Men till slut så pallar man bara inte länge alt måste skaffa lite barn då & då så man får hålla sig borta ett tag

FridaLee skrev 2009-01-10 22:08:47 följande:
    håller med alldrig mer barnvagnsbutik, så less! ska inte tillbaka efter föräldrarledigheten jag vägrar! Fast jag älskar mina vagnar, jag är den enda som blir lyrisk när alla nya årsmodeller ska släppas och den enda som frivilligt springer på alla mässor osv.
  • Lille Mammsen
    Sorry vännen...inte meeeeeningen......
    panzermensch skrev 2009-01-10 22:35:22 följande:
    Prata inte barnbutiker och sånt har fortfarande mardrömmar efter alla sura elaka kunder
  • Lille Mammsen

va är det som bråkar på vagnen hela tiden? Efter 3 LIKADANA reklamationer så ska man väl kunna häva köpet!?
    Noas mamma skrev 2009-01-11 11:23:38 följande:

Nu orkar jag inte mer, nu ryker been! är så less på detta och fick ett drygt mail tillbaka från bugaboo. hur går man tillväga med att kräva tillbaka pengarna?? nån med koll??
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16