Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråd nr 16

Beror lite på när den är utagen!? Åkpåse ingår,e ju bra! Min Gecko gick på REA 5500:- (6900 + åkpåse 995:-

Weklund skrev 2009-01-11 11:13:08 följande:
    www.blocket.se/vi/19761051.htmär detta ett rimligt pris för en gecko?*inte min annons*
  • Lille Mammsen

Ang glidand handtag o kärvande ryggstöd på CAM & BEE....borde inte bugaboo fått ordning på detta nu?

• Lille Mammsen

Har en o önskade att den var mer "formad" som bugaboo´s dvs Då skulle jag tycka den va super i min bugaboo + uj..........
    Leo och Elliots Mamma skrev 2009-01-12 10:36:24 följande:

Sophie81 skrev 2009-01-12 10:23:37 följande:
    Vi har en Elodie Details, svart velor, i våran bugaboo denim. Sååå fint. De har även flera andra snygga åkpåsar. Kolla in www.elodiedetails.comJag tycker den passar perfekt i buggan
  • Lille Mammsen

dom 2 praktiska som jag kan komma på (som jag tycker sitter bra + fördelar) är nog bugaboos,simpleworld....Elodie e ok men bara för att locket är avtagbart+div mönster mm!

Sophie81 skrev 2009-01-12 10:23:37 följande:
    Hej, jag har en liten fråga till er proffs Jag har bugaboo cam och skall köpa en åkpåse. Jag tycker bugaboos egna är lite tråkiga och hade tänkt kolla på andra märken, t ex märket elodie.Är det någon som vet om dem passar i bugaboovagnen? Eller blir det bäst med bugaboos egna åkpåsar? Tack på förhandMvh Sophie
  • Lille Mammsen

tyvärr så funkar den bäst till mindre barn....

Ms Ms Kanga skrev 2009-01-12 11:07:22 följande:
    Vi har en Lodger Bunker som sitter jättebra, Mysig för man kan dra åt så det inte drar kallt ner på en liten bebbe. Den är dessutom tokvarm om man har båda fodren i så den räcker även för vargavinter. Ner till -5 räcker ytterpåsen gott och väl. Säljs bland annat på Kidzshop. Det är andra vinter vi har den och jag är jättenöjd
  • Lille Mammsen

5dagar?? Låter lite väl "förskönad" lev. tid!!
    Ia 70 skrev 2009-01-12 11:49:20 följande:

Kontaktade Bugaboo direkt ang. vagnen o inom fem arbetsdagar ska de skicka både nytt chassi o ram Hoppas det fungerar. Slipper dra iväg o rekl. i em i alla fall
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16