Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråd nr 16

Synd att inte Bugaboo gör som Mountain buggy börjat med from 2009 = 3års garanti som förjer med vagnen och INTE 1:a köparen!!

Olivia och Max skrev 2009-01-10 13:53:58 följande:

myHappiness skrev 2009-01-10 12:10:41 följande:
    Min bästa väninna har jobbat på Babyland och alla märkena har samma regler. Garantin gäller bara första köparen. Om du får vagnen i present så måste den som köpt vagnen vara med om man reklamerar. Detta förutsätter att det finns ett namn på kvittot.
  • Lille Mammsen

svårt! vad e ORd.Pris på CAM? Ord.Pris på GECKO är 6900:-

MammatillO skrev 2009-01-10 14:14:45 följande:
    Om jag nu ska byta till en gecko från cam , och någon vill byta sin gecko mot min cam hur mycket ska denna betala i mellan ? för det lär ju skilja några tusen imellan gecko och cam (ingen annons)
  • Lille Mammsen

Jag fick avi igår *puuust* Så nu har jag mina katvig overaller hemma...... Håller tummarna för dig me...
    daniels baby skrev 2009-01-10 17:13:39 följande:

hjälp behövs... fick svar från säljaren av min klädsel som ej dykt upp på en månad, att hon inte kunnat posta den pga tråkiga omständigheter. men nu skulle hon skicka den igår å ge mig ett kolli nr direkt efter. jag har inte hört nåt av henne tyvärr.kan jag begära mina pengar tillbaka??? känns inte som att jag vill ha något med henne att göra längre...nån som vet???
  • Lille Mammsen

Va e detta? Oxå köpt.....hur länga har du väntat då? O inga svar via mail??
    Simple me skrev 2009-01-10 17:29:22 följande:

Har råkat ut för ungefär samma sak,kan det vara samma...Om du vill kan du inboxa nick på säljarn låter lika..
  • Lille Mammsen

lägg ett bud då! Du kan ju bara få ett "JA tack" eller ett "NEJ tack" vad har du att förlora??

MammatillO skrev 2009-01-10 16:52:57 följande:
    Så svårt att få tag i en Bugga gecko/frog här i norrland , vill ju gärna se vagnen IRL innan .Fanns en Gecko på blocket för inte så länge sedan i min grannkommun 5 000:- för den tyckte jag var för mycket .Noas mamma skrev 2009-01-10 16:49:53 följande:
  • Lille Mammsen

hon e online o svara inte på gästbok eller inbok....?? PIIIIINSAMT....hoppas hon snokar här inne o ser!!!!!!!!!!!!!!

daniels baby skrev 2009-01-10 18:01:38 följande:
    va skönt att du fick allt=)aa jag e så trött på den här personen så jag vill ju bara ha mina pengar tillbaka nu... men kan man begära det? hon kanske har skickat den nu ju..men varför skriva till mig å be om ursäkt å säga att hon skickar den dagen efter å att hon ger mig kolli nr direkt efter när hon int ens har skrivit nåt till mig sen i förrigår. å nu e hon ju online!!
  • Lille Mammsen

MMMM...3200:- som jag INTE har just nu efter jul med 4roll+gubbe

daniels baby skrev 2009-01-10 18:10:45 följande:
    hahhaha ok förstår! men såg en här på köp å sälj idag tror jag....EJ ANNONS
  • Lille Mammsen

Guuud va det shopas heeeeela tiden....lek tomte istället och kom o lämna en bee till mig....

modestyclara skrev 2009-01-10 18:23:23 följande:
    panzermensch skrev 2009-01-10 18:17:16 följande:
    *håller tummar*Jag har inte hört något av hon som skulle köpa min BT imorgon Hoppas fortfarande -tänkte shoppa en till UJ på måndag ju...
  • Lille Mammsen

JoHo då.....fråga vår vän KAJSA...........................

MammatillO skrev 2009-01-10 18:34:14 följande:
    Billigt :)Men min första tanke var " vad har den för fel då?"Tror aldrig jag sett en sådan billig Cam .daniels baby skrev 2009-01-10 18:04:50 följande:
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16