Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråd nr 16

vadå? dessa??
    www.blocket.se/vi/19793662.htm
    Varför ha annonsen kvar om varan/varorna är sålda???? .....alltid undrat!!
    daniels baby skrev 2009-01-12 12:15:39 följande:

gud va snabbt vinterhjulen gick åt på blocket!!!! jag som behövde dom!!!=)=)EJ ANNONS
  • Lille Mammsen

Svårt att sälja vagnar o bilar mm just nu....om man inte har ett "SUPER" pris typ Priset du skriver låter väl bra...eller? Om ingen hör av sig får du väl börja sänka.......

JuliaochNelly skrev 2009-01-12 12:26:53 följande:
    någon som är super gullig & har lust och svara på min fråga är 7000 kr ett bra pris för en cameleon denim 07 med 2 månader gammal åkpåse & ståbräda...
  • Lille Mammsen

500:- låter väl bättre

FridaLee skrev 2009-01-12 14:32:03 följande:
    är 650kr ett ok pris för ett rosa canvas toppset i fint skick?
  • Lille Mammsen

Va har hon för svar då? Har du/ni info henne om att ni känner till att hon sålt den till flera....för hon lär ju inte haft flera likadana.................. Hota om polis anm. OCH GÖR DETTA OXÅ...om hon inte betalar tillb. eller skickar!
    daniels baby skrev 2009-01-12 17:22:06 följande:

åååååååååååå jag e såå arg!!! verkar ju ha blivit blåst av en person här på FL gällande en UJ klädsel, å nu har jag hittat flera som råkat ut för henne!!jag har krävt mina pengar tillbaka å hotat med polisanmälan men inget svar från henne ändå! å hon e online!!hur funkar folk egentligen???
  • Lille Mammsen

Du försöker driva me oss nu va
    Noas mamma skrev 2009-01-12 21:01:32 följande:

I dag flyttade min bee hemifrån *snyfftar lite* men ska endå bli skönt att slippa allt elände! Hittade som tur var en billig vagn bugaboo modell bygabo, betalade bara 3700 kr för den och den va helt ny  hade aldrig hört talas om den modellen innan men nöjd som bara den e jag! den är mycket smidigare än camen! nåt emellan ting mellan gecko och cam..... är detta den nya modellen som kom istället för geckon eller har den funnits länge???  dessutom fanns den i den fina färgen lila *lycklig*
  • Lille Mammsen

"Noas mamma" har nog koll på bugaboo tror hon haft det tråkigt & jobbigt nu när lille-man låg på sjukhuset........
    KRAMIZAR Noas mamma...hoppas han mår bättre!

modestyclara skrev 2009-01-12 21:19:09 följande:
    Lille Mammsen skrev 2009-01-12 21:16:50 följande:
    Det hoppas jag innerligt. Det är så trist när någon blir lurad. Var lite rädd om mina graviditetshormoner nu va! *gråtfärdig*
  • Lille Mammsen

Nää..vadå det står ju att den är i bra skick.... sorry,nu får jag nog bli lite snällare

panzermensch skrev 2009-01-12 21:23:36 följande:
    såg den med.. så bleeek
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16