Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråd nr 16

Säger precis som panzermensch.... Gamla Orange!! En åkpåse i den färgen får gärna fytta hem till mig
    Noas mamma skrev 2009-01-12 21:29:24 följande:

ääähh vad tråkiga ni är ingen som går på mitt klipp men visst hade de varit kul om jag verkligen hade tappat hjärnan och köpt en bygabo Tack mammsens! han verkar må bättre men ska tillbaka in på torsdag fick förlängd permis Ja ha eftersom att ingen tror mig i min bygabo story så kan ni väl hjälpa mig med att rösta fram top tyg till min Cam som ska beställas i slutet av månaden! Brun bas blir de vad blir de för top?????
  • Lille Mammsen

Fis-korv.....reta mig bara

Lokatt skrev 2009-01-12 22:30:48 följande:
    *gillar min*  Retas Ska ha gamla orange suffla och åkpåse imorgon till min nya bruna bas som kommer då, jippie! Och om det blir mycket med suffletten blir det den bruna suffletten. Vad tror ni?
  • Lille Mammsen

om den e snygg *drägglar* jag skulle nog vilja ha den toppen oxå......
    Noas mamma skrev 2009-01-12 22:40:56 följande:

Tack kajsan va inne och spanade mindes att du hade den tack tack!jasså kidz har den... hummmmmm e den gamla oranga snyggare än nya då????
  • Lille Mammsen

vilken tur att Geckon´s sommar sufflett är i SILVER
    Simple me skrev 2009-01-12 23:25:57 följande:

Har silver toppen den är läcker ..Ni som har frog med svart bas köööp silver jiiihaa så snyggt
    Lite grå/marint foder..
    tror det kostar 7700+ 1800 då får du med mugghållare och filt med,rätta mig nu ngn om jag har fel
  • Lille Mammsen

vart läste du det?

numberone skrev 2009-01-13 14:13:56 följande:
    'oj ännu värre...... 2 är det enda jag läst mig till.....Trist!
  • Lille Mammsen

Då har dom väl ändrar....vad jag vet sedan tidigare vid vagns reklamationer så 3ggr samma problem 4gången=återköp!
    Ia 70 skrev 2009-01-13 14:16:22 följande:

Jag lyckades hitta info på Konsumentverket o där stod det 2 ggr, har Bugaboo annorlunda?
  • Lille Mammsen

Höjningen sker feb/mars på bugaboo + tillbehören!!

Riala skrev 2009-01-13 15:02:08 följande:
    Jag var inne och köpte en mugghållare idag och fick betala 249 kronor. Butikskillen sa att den kostade så mycket överallt, jag tyckte att det verkade konstigt, men han hävdade att det höjts nu på grund av att de köps i euro. Har ni hört nåt om det?
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16