Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråd nr 16

Vad jag läst KOMMER prishöjas....dock minns jag ej om det var feb. eller mars??????????????

Hannah74 skrev 2009-01-13 15:22:33 följande:
    Det står väl överallt nu att alla bugaboo grejer har/har haft en höjning på 10%?
  • Lille Mammsen

AP nyfiken nu jööööö......nu får dom f-nime ta ur tummen ur ars****PIP**** ocg ringa dig......
    Noas mamma skrev 2009-01-13 15:48:25 följande:

grejen va ju den att jag betalade kontant! och därför borde jag ha fått ut pengarna kontant oxå annars blir de fel i bokföringen men dom pengarna hade dom tydligen aldrig i butiken och därför skulle utbetalningen ske på konto. men jag sa till henne att jag kommer dit i morgon men att jag ville veta innan jag åkte in hur de skulle bli!
  • Lille Mammsen

kommer man? Näää...inte jag,blir UJ till slutet!

Shoegirl skrev 2009-01-13 16:57:37 följande:
    Hela vagnsperioden
  • Lille Mammsen

pRECIS
    Noas mamma skrev 2009-01-13 17:55:55 följande:

om man tex. har en gecko och vill kunna ha cameleon suflett på vagnen så måste man byta ut suflett spännena och suflett bågarna till cameleons!
  • Lille Mammsen
    Den va BÄST Det kan hon och kommer hon få äta upp.......
    *skakar på huvudet*
    MammatillO skrev 2009-01-13 19:04:33 följande:
    Trodde hon var stenrik så hon inte alls behövde jobba *S*
  • Lille Mammsen

Hon har inte haft.....Päronen.....

straw2008 skrev 2009-01-13 19:08:53 följande:
    Anna har i alla fall haft GALET mkt deg... Jag har aldrig sett henne på bonti ?
  • Lille Mammsen

Ta o varva ner lite

straw2008 skrev 2009-01-13 19:16:32 följande:
    Men ni behöver väl inte sitta o göra er roliga över att hon råkar jobba? Hon har varit ihop med en av mina bättre kompisar o när hon var 25 hade hon inga problem med att lägga 100 000 på en semester eller 4 000 på ett resturangbesök för henne o hennes kille.. Antar att ingen här inne någonsin gjort npgot ni ångrar osv.
  • Lille Mammsen

Inge fel Diggar dock ej skryt om o ha mycke stålat...när det är päronens stålar! OBS har haft dessa vänner

panzermensch skrev 2009-01-13 20:28:59 följande:
    Läser ikapp, vad är det för fel med att ha pengar? Från att jag var 16 hade jag egna pengar i mängder Tjänade bra och jobbade lit e
  • Lille Mammsen
    panzermensch skrev 2009-01-13 21:01:26 följande:
    Neh såna har jag svårt med Jobbade en tid på stureplan och man höjde ögonbrynet måååånga gånger åt vissa där Roligare med egna pengar.. men skröt aldrig då heller
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16