Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråd nr 16

Skulle aldrig ovh kommer aldrig resa med mina älsklingar på hjul (bygaboo+uj) Har en "rese" vagn för detta

straw2008 skrev 2009-01-15 16:27:20 följande:
    Jag skull einte släpa med mig en cam till thailand, är ju rädd om min vagn uh !!
  • Lille Mammsen
    Dax för JAVA...skriver som en kratta JaJa...ni här fattar o ser säkert va jag skriver dvs vad det ska stå
    Lille Mammsen skrev 2009-01-15 18:54:11 följande:
    Skulle aldrig ovh kommer aldrig resa med mina älsklingar på hjul (bygaboo+uj) Har en "rese" vagn för detta
  • Lille Mammsen
    min super-snygga blå ligger fortfarande inplastad....japp,helt sjukt...får väl plocka fram den och anv. den innan vintern är över
    modestyclara skrev 2009-01-15 19:26:33 följande:
    Nikas skrev 2009-01-15 11:16:35 följande:
    Jag älskar den klarblå åkpåsen såg massor av buggor idag på väg hem -mums. Funderar på om jag ska ha en sån till hösten till min svarta gecko -*längtar* Till våren är geckon röd med liggdel och det känns lite overkill att skaffa svart liggdel också (fast bara lite )
  • Lille Mammsen

Lyllos....väntar på att butiken ska kontakta mig (mail terrar dom typ varje dag dock ej i dag faktiskt) fick info från butiken att bugaboo skulle skicka den 7:e
    Ia 70 skrev 2009-01-15 19:17:42 följande:

Beställde nytt chassi + ram till Buggan i måndags. (trasigt) I dag kom det med UPS Ngn sa att det lät lite för bra med fem arbetsdagars leverenstid...Vad är då tre dagar!! Jihooo säger JAG i alla fall GLAD!
  • Lille Mammsen

va landade den på då? Gamla orange e såååå fin! Vaför har jag inte den i topset + åkpåse ?????????

panzermensch skrev 2009-01-15 20:16:12 följande:
    Whii vann en orange (gamla ) fleeceklädsel på tradera !
  • Lille Mammsen

Bugaboo´s,simpleworld,OTH,lodger wrap,elodie......Det är ju sverige vi bor....vet man aldrig hur vädret blir.....

Nikas skrev 2009-01-15 20:17:23 följande:
    Vad har ni för åkpåsar på våren i buggan? Jag har en Buggy Snuggle men vill ha en liiite varmare också, men ingen supertjockis...
  • Lille Mammsen

Ställ dig i kö va Jag vill ha till en BEE...så de så

Kajsan skrev 2009-01-15 22:33:34 följande:
    En lodger Jo , jag behöver pengar, desperatly! Ge mig!
  • Lille Mammsen

I butiker som säljer Bugaboo + Blocket + Tradera + här på FL´s köp/sälj mfl. !!

hyperballad skrev 2009-01-15 22:35:58 följande:
    ni som har fina klädslar på era buggor, vart har ni hittat dem?
  • Lille Mammsen

Finns alt beställs från butiker som säljer Bugaboo!

Elliebelli skrev 2009-01-16 08:07:24 följande:
    Godmorgon!Jag letar med ljus och lykta efter nya swivel hjul till min Cam. Dock utan framgång.. Kan någon här hjälpa mig måntro?Vart kan man köpa swivelhjul?Tack.
  • Lille Mammsen

Gecko har SILVER sommarsufflett

malinkaunitz skrev 2009-01-16 09:08:28 följande:
    Hejsan!Jag har silvertoppen på min frog! passar iaf bra till en svart frog som jag har.. men jag skulle nog inte lägga 1899 eller vad den kosta för den.. Så tyvärr nej jag skulle inte rekomendera att köpa ett silver set :) För 1899 fick jag silvertoppset, mugghållare o en filt!
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16