Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråd nr 16

har en svart UJ redan + 2 extra klädslar

panzermensch skrev 2009-01-17 19:47:42 följande:
    Själv blir jag ev med en svart Uj.. får se
  • Lille Mammsen

varför gömma?

panzermensch skrev 2009-01-17 20:07:46 följande:
    Hehe jag har saker i mitt galleri DYRARE än bugaboovagnar Det ni! *gömmer galleriet*
  • Lille Mammsen

JaHa...sängkammar bilder från er uppriggade kamera
    Föööörlåt så trötter + har haft en grinig-gubbe som tur nog åkt iväg o meckar med sin leksak...........MÄN kan ha mens utan blod o dom e fasiken grinigare en va vi kvinnor är!

panzermensch skrev 2009-01-17 20:15:19 följande:
    För det är inget för er Är inte barnrelaterat äns
  • Lille Mammsen

Men tänk OM hon klippt lite här o där in mot hår botten.....det skulle varit värre...så lite duktig tös har du nog allt endå...hon tyckte väl topparna va slitna

Kajsan skrev 2009-01-17 23:03:42 följande:
    Det gjorde jag första gången häromdagen, nu är jag arg för att hon verkligen inte lyssnar.Tar en pall och hämtar saxen som jag gömt och smyger iväg och klipper fast hon vet att hon inte får och att jag blir ledsen.Nu blir det kort page med 1 cm lugg hos frisören i morrn för att rädda det.Hon var så fin med sina korkskruvar
  • Lille Mammsen

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZova?????????????????
    Va fasiken är det förnågo ????? Vänta lite nu...hmm har ett svagt minne av detta...innan alla 4 barn som jag har

• Lille Mammsen

jodå....UJ

modestyclara skrev 2009-01-18 18:22:07 följande:
    MissR skrev 2009-01-18 18:17:15 följande:
    Tills barnet slutar åka vagn. Men behöver aldrig någon annan.
  • Lille Mammsen

Den BLÅ (cam-topset) har jag i canvas i minna gömmor....hoppas den ej sitter för slappt på Geckon...fleece topset sitter ganska OK!

Nikas skrev 2009-01-18 22:36:20 följande:
    Nya klädseln (klarblå) och åkpåsen (lodger bunker silver fairy) är här hemma och myser med mig ;) I looove.Blått och grått är en finfin kombo...
  • Lille Mammsen

daniels baby!! Går inte att inboxa dig...datan kanske knasig Febrig o blek o osnygg....så hoppas jag att jag ej skrämmer dig idag Jag e inge spöke Blir ingen längre träff pga har en Terror-dotter me oxå pga måste va feberfri idag innan dagis *suck*
    Ringer dig.......

• Lille Mammsen

får ju platt häck av o sitta här...fast kan kanske inte bli plattare Nä en snabbis ska jag nog klara av
    daniels baby skrev 2009-01-19 09:08:38 följande:

mammsens!!! inboxat dig nu! no stress=)=)värsta fall tar vi det en annan dag bara! du måste ju orka med att hänga i tråden + barn=)=)
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16