Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråd nr 16

Här eller i uj-tråden vad vill du ha då.....OBS den e tydligen inte alltid öppen!?
    daniels baby skrev 2009-01-16 09:50:46 följande:

girls!! visst va det här som det stod något om babyland outlet någonsstans????
  • Lille Mammsen

Kolla hemsidan (babyland) om det står öppetider?
    daniels baby skrev 2009-01-16 10:08:37 följande:
    kan ju nämna att jag fick ett present kort som jag kanske vill bränna=)=)....
  • Lille Mammsen

Va det en pik eller?
    Noas mamma skrev 2009-01-16 13:38:46 följande:

Junibacken i onsdags! där fanns de bra många buggor! både frog och cameleon... dock inte en enda gecko eller bee... humm dom hade kanske träff på skansen istället
  • Lille Mammsen

vad går dom på där?
    daniels baby skrev 2009-01-16 16:07:31 följande:

någon här som beställt från babytrader?? hur lång tid tar det att gå sina varor?hittar ingen info om det...tänkte beställa topset..
  • Lille Mammsen

Vad till Gecko???

panzermensch skrev 2009-01-16 18:40:20 följande:
    Bonti på karlavägen hade delar låg där nere Frågade om lösa delar till cam.. de hade även till gecko och frog. Sen hade de liggdelslock och sittdelstyger till cam med! *tipsar* bra prisetr!
  • Lille Mammsen

Tror dessa va luft!

imaj skrev 2009-01-17 13:24:37 följande:
    Nya foamhjul kostar 550kr, så det är ju ett ganska bra pris tycker jag, hade nog försökt pruta till 300 iaf... Men det krävs ju att det är foamhjul då och i princip orullade . Tycker det svårt att de om de är lite rullade eller mycket då de knappt nöts...
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16