• Matillin

Skulle ni tillåta att eran 15 åring hade sin pojkvän/flickvän hemma hos er över natten?

Skulle ni tillåta att 15-åringens pojkvän/flickvän sov över i barnets rum?

Är rätt säker på att jag inte skulle det!
    Och skulle nog absolut inte låta dom sova över hos pojkvänner.

Hemma i kalla sverige igen !!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle ni tillåta att eran 15 åring hade sin pojkvän/flickvän hemma hos er över natten?
  • mammaNena

Ja. jag hade det när jag var i den åldern, och vi e gifta nu :P

• katten

annat: beror på barnet, på mognad, hur killen e, mm mm

• katten

nä då inte alla, de går ju o bara mysa o kramas med

LillaEllan skrev 2008-12-08 17:49:07 följande:
    hehe jag skulle gissa på att de flesta av alla 15 åringar redan hr sex innan de ber om att få sova tillsammans med sin pojk/flickvän.
  • romani princess

nej, om de inte var gifta då men jag vill inte mina barn ska gifta sig så tidigt, de ska gå ut gymnasiet först

• Max mamma

Jag var 16 år precis när jag sov hos min pojkvän första ggr,då hade vi varit tillsammans i ½ år.

• Takhiza

Jag sov hos min första "pojkvän" när jag var 10år och jag kan lova att vi inte hade sex Konstigt nog fick vi sova i separat sovrum (varför? Vi var 10!) Sov även hos min pojkvän när jag var 15 (han var 20) det tog dock 4mån efter att jag sov där första gången, som vi hade sex. Vi var sen tillsammans i tre år.

• minnapinna

Jag röstade "Nej", men nu när jag har läst era kloka svar så skulle jag svara "Ja".

• 3xmamma

Funderar på om ni som röstar nej tycker det är fel att tonåringar har sex och förhindrar det genom att säga stopp eller vill ni bara inte sanktionera och bli indragna i era tonåringars sexliv?

Jag har själv alltid haft ett mycket öppet förhållande till mim mamma och det är vad jag vill ha till mina barn också. Hellre än att riskera att de råkar illa ut, blir misshandlade, våldtagna, gravida etc. så kommer de att få ta hem sina pojk/flickvänner
    (kommer dock att bli ett visst motstånd från min man) jag kan även tänka mig att fixa preventivmedel om det behövs.

Svar på tråden Skulle ni tillåta att eran 15 åring hade sin pojkvän/flickvän hemma hos er över natten?