Tina!
Känner så igen mig i det du skriver om att man kände sig så ensam i allt när det startade med misstankar.
Vi fajtades varje dag med att sonen slog andra o förstod inte alls varför man inte kan drämma en spade i skallen på någon om man inte förstog vad kompisen menade, hade det super tufft med allt sånt en period när han var 2-6. Fick vara nära hela tiden för att hinna bryta, stoppa honom innan det var försent. Han blev lite som svarta fåret på gården, andra barn tyckte att han bara slogs.
Nu är han väldigt lugn, har hänt att han slagit till sin grannkompis och då var det för att kompisen inte lyssnade på att A tyckte det var jobbigt när kompisen lät så mycket hela tiden. Han blir lite stressad av vissa ljud. man får förklara o förklara.... får inte slåss, prata med kompisen i stället.... Men som han brukar säga, jag har så svvårt att formulera mig.
med kläder har det alltid varit lite speciellt. Hade svårt som lliten att känna nu är det varmt, dax att ta av mössa o vantar, svetten rann om honom men vantar skulle ju man ha, hade han ju lärt sig. Sen samma fajt när det var dax för o börja med mössa o vantar. Får fortfarande påminna, nu är det varmt, du behöver inte mössa o vantar.
Allt ska sitta perfekt också. Jag älskar baggy jeans på killlar men det funkar inte på sonen, ska sitta ordentligt.
Försöker jag tyffa till frisyren lite går han direkt o plattar till.
Min son kan också kännas låg ibland o man undrar vad det är. Oftast får jag bara som svar att det inte är något.
Runt 6 år hade min son också väääääldigt mycket tankar o prat om döden så tror nog det tillhör åldern.
I hlegen sa A helt plötsligt det finns dom som tar självmord...
Hua, jag blev rädd, vart har han snappat uppp det??