• Juliii86

Piercing & tattoo tråd

Här kan vi snacka allt om piercing och tattoo.

Kanske har du funderingar om just detta ämne kan du ställa din fråga här. Själv har jag några funderinga om piercing.

Här kan vi hjälpas oss åt att besvara våra frågor.

Det är bara börja snacka

• Svar på tråden Piercing & tattoo tråd
  • Licens To Kiss

*kikar in* Älskar tatueringar och piercingar.

• Juliii86

oki vad roligt Vart har ni tattueringsstudion någonstans?

Vill ju göra på läppen och vet inte riktigt om det kommer göra jätte ont. Men har ju fått svar att det går fort och inte kommer göra så jätte ont men att det går över fort.
    Sen vill jag inte att läppen ska svullna till för mycket.

Gumlan skrev 2008-12-25 16:15:12 följande:
    Här hoppar jag in Vi har en tattueringsstudio :D Så ja kanske kan svara på några funderingar och frågor iallafall Vad har du för frågor om piercing?
  • Lilja84
    Juliii86 skrev 2008-12-25 16:32:19 följande:
    oki kanske jag inte behöver oroa mig för mycket över det. En kompis till funderar på göra det på måndag och det är ju ganska snart. Jag vill jag vill jag vill! Får se om rädslan har gått över då
    Jag var också nervös men som sagt det går så fort och smidigt  att jag tyckte det var värre at ta hål i öronen .
    Livet går vidare vare sig du vill eller ej.
  • Coconut76

Annars känns d knappt att ta hål i tungan..Det har jag för att jag inte vill at det ska synas jämt..Har en pärla av plast för tändernas skull..Annars som ung vart piercad i navel, näsa å båda ögonbrynen...Deff e det värre att pierca öronen än de ställen jag haft piercade...

Gaddningar känns, beroende på vart man gör dem tycker jag...den jag har på armen kändes inte hälften så mkt som de jag gjort i midjan...Jag brukar alltid säga, har manfött barn klarar man deff att gadda sig:) Fast d görman nog ändå...Allt för konsten..

Å vad sugen jag blev på å göra mina andra projekt nu...men kostar ju en del..suck...Maria

• Gumlan
    Juliii86 skrev 2008-12-25 16:18:04 följande:
    Jag har funderat på pierca mig underläppen. Men vet inte om jag vågar göra det. Är så rädd att det kommer göra ont. När man pierca sig på läppen, blir den jätte svullen? Alltså att det ser dumt ut? Här i borås kostar det 400 spenn att göra det. Vill så gärna göra det. Vågar jag?
    Det vågar du Jag har piercat mig där många ggr :p Jag tycker läppen är det som gör minst ont att ta av alla ställen jag tagit på och jag har haft på ganska många ställen. Det svulnar men inte så man ser det direkt, mer så man märker det om man har för kort stav eller så...

Vi har studion i Halmstad så det är ju inte såå långt Så har du vägarna förbi kan du komma in hos oss istället hihi.
  • Pormoicheia

åhhhhh...insåg precis att det var alldeles för länge sedan jag tatuerade mig nu!

It's the end of the world as we know it, and I feel fine
  • DreadHead

*kikar in*
    ...jag piercar, skär och dreadar hår... så jag lägger väl tråden under bevakning...

• DreadHead

En gång när jag höll på att lära mig pierca så stack jag mig själv i underläppen 6 gånger efter varandra...det gör inte speciellt ont, men det känns, och jag var inte synbart svullen efter min kanyltortyr. Klart det gör ont att sticka en nål igenom huden, men det är aldrig outhärdligt.

Juliii86 skrev 2008-12-25 16:18:04 följande:
    Jag har funderat på pierca mig underläppen. Men vet inte om jag vågar göra det. Är så rädd att det kommer göra ont. När man pierca sig på läppen, blir den jätte svullen? Alltså att det ser dumt ut? Här i borås kostar det 400 spenn att göra det. Vill så gärna göra det. Vågar jag?
  • dae

jag vill tatuera in mina barns namn på mina handleder.. nån som kan tipsa på nån snygg stil....  det ska stå Antonio på ena handleden och Kinora på andra....

• Finkelkeso

dafont.com kan du kolla olia teckensnitt

dae skrev 2008-12-27 21:14:57 följande:
    jag vill tatuera in mina barns namn på mina handleder.. nån som kan tipsa på nån snygg stil....  det ska stå Antonio på ena handleden och Kinora på andra....
Svar på tråden Piercing & tattoo tråd