nocode skrev 2009-03-10 20:35:49 följande:
Jag tror att enda sättet för mig så att jag inte tröttnar är genom att tatuera in något abstrakt. Sådana motiv går ju att tolka på så många olika sätt eftersom de inte har ett tydligt uttryck som ska spegla något speciellt. Tycker att svartvita, enkla och grafiska tatueringar många gånger är jäkligt snyggt. Piercings är ju svårt att variera sig inom och på det sättet få personliga. De blir lätt uttryckslösa på kroppen och därför tog jag bort mina. Sedan lär det inte vara så skönt att vara förälder om barnet får tag i ens piercing. Aj!
Ja,då har du ju hittat din grej

Jag tycer överlag att många tatueringar är skittrista och fula
Särskilt motiv som är "vanligt" och som man ser på var och varannan svensson,blommor,delfiner,kinatecken,tribaler,stjärnor osv,dock är ju huvudsaken att personen som bär tatueringen är nöjd och tycker om motivet
Färg har jag väldigt svårt för,speciellt om man har mycket,blir lätt plottrigt enligt mig.Föredrar black and grey helt klart.
Min sambo hade sin piercing kvar i bröstvårtan när vår son föddes,han fick ett riktigt bra tag om den en gång och efter det så tog även han ut sin