• Juliii86

Piercing & tattoo tråd

Här kan vi snacka allt om piercing och tattoo.

Kanske har du funderingar om just detta ämne kan du ställa din fråga här. Själv har jag några funderinga om piercing.

Här kan vi hjälpas oss åt att besvara våra frågor.

Det är bara börja snacka

• Svar på tråden Piercing & tattoo tråd
  • Milla med killar
    Angelica77 skrev 2009-02-09 18:41:35 följande:
    På torsdag gäller det....Tatuering nr1!!!! Har efter många års tvekan totalt sadlat om o är jättesugen på att göra en sååå fin tribal jag hittat. Den ska sitta i svanken! Hittade den när maken bläddrade efter sin senaste tattoo till armen . Kände med en gång att -den vill jag ha om jag nån gång vågar mig på.Ni som gjort i svanken - gör det så förtvivlat, fruktansvärt ont som jag inbillar mig????? Förstår att det helt klart kommer kännas, men är den uthållbar utan större problem tro?Skitnervös!!!! Märks det?
    Njae..lite ont gör det allt.  Men du får nått snyggt ju.
    Carpe diem... Lev i dag i morgon kan det vara försent
  • Ysta

Jag har i dagsläget åtta tatueringar... Har inga planer på fler men lillbrorsan har egen studio så man vet aldrig :)

• buffen

Juliii86: jag håller med mjäk, jörgen och cia på pistolero är bäst om du ska till borås!!!

• buffen

nej, jörgen har inget eget ställe!

• buffen

hej föresten... hoppas in här... bor i en by där det inte finns många likasinnade :( har själv en industrial, en tung och en läppiercing, och töjda snibbar. snart bär det av till pistolero där jörgen ska göra en fin blomranka med liljor över hela ryggen *spännande* (första)

• Morbid angel

Quiet thoughts skrev 2008-12-29 20:49:33 följande:

HejNån här som gaddat nacken?smärtskala?Jag har hmm ja hur många har jag nu, *räknar* 10 st. och vill ha en ny.
    Nacken tyckte jag inte alls var farligt,tyckte mer att det var obehagligt att det lisom surrar i hela huvudet
    Handlederna har jag inte heller haft ont av,värst tycker jag magen har varit än sålänge,särskilt ovanför naveln.
  • Morbid angel

Angelica77
    Svanken tyckte jag inte heller var farligt men känns mer ju längre ut mort "kärlekshandtagen" man kommer.

GUMLAN!
    Har ni öppnat en studio i halmstad?!Har helt missat det
    På vilken gata?
    Kanske kommer och våldgästar någon dag då

• Morbid angel

Sen tycker jag att det gör mer ont att pierca sig än att gadda sig,tur att piercings inte är min grej

• JojjeSkrutt

Jag funderar på att tatuera på huvudet, men är tveksam eftersom jag är rädd att det ska skada hårsäckarna. Finns det en risk att håret inte växer tillbaka?

• Morbid angel

JojjeSkrutt skrev 2009-02-15 18:11:37 följande:

Jag funderar på att tatuera på huvudet, men är tveksam eftersom jag är rädd att det ska skada hårsäckarna. Finns det en risk att håret inte växer tillbaka?
    Kan jag inte tänka mig,sambon har på huvudet och han har håret i behåll

Dessutom har man ju hår överallt på kroppen och skulle det finnas risk att hårsäckarna skulle ta skada så borde man väl hört talas om det?
Svar på tråden Piercing & tattoo tråd