• Juliii86

Piercing & tattoo tråd

Här kan vi snacka allt om piercing och tattoo.

Kanske har du funderingar om just detta ämne kan du ställa din fråga här. Själv har jag några funderinga om piercing.

Här kan vi hjälpas oss åt att besvara våra frågor.

Det är bara börja snacka

• Svar på tråden Piercing & tattoo tråd
  • Lilou

andeta: vad fint ..om du har lust kan du se en av mina tatueringar...pa vanstra armen, en svart diamant, kvinna som grater blod och en ros (oldskool)...till minne av min mamma

• Prinsessan Zelda

hallå. tatuerade mig igår. över hela överarmen. Det är ganska svullet på överarmen, men jag antar att det är normalt..? har gjort två små tatueringar förut men inte i denna skala. Nån som vet att det är normalt att det är svullet, den armen är helt klart större än min andra just nu.

Annars är jag jävligt nöjd med tatueringen

• Prinsessan Zelda
    Prinsessan Zelda skrev 2009-03-11 18:50:57 följande:
    hallå. tatuerade mig igår. över hela överarmen. Det är ganska svullet på överarmen, men jag antar att det är normalt..? har gjort två små tatueringar förut men inte i denna skala. Nån som vet att det är normalt att det är svullet, den armen är helt klart större än min andra just nu. Annars är jag jävligt nöjd med tatueringen
    pratade just med tatueringsstudion och de sa det var helt normalt som jag trodde. så länge det inte kändes infekterat eller så. men det är bara lite stelt och svullet. skulle gå över om nån dag.
  • andeta
    Svar på #121
    Ja =) det skulle vara kul =)

Jag har tyvvär bara dåliga bilder på min så jag har inte lagt ut en bild på den än
  • andeta
    Svar på #121
    jag kollade in dem nyss, den var hur fin som helst =D
  • banantelefon

Hejsan!

Är det fler än jag som gjort en tatuering sådär i stundens hetta och sedan inte varit helt nöjda?
    Har en kompis som arbetar som tatuerare och det är ju väldigt lätt att åak dit när man känner sig sugen.
    Gjorde en stor tatuering på låret och funderar nu över varför.
    Snacka om att man kan va dum ibland.

• SmBacke

hejsan får man hoppa in här?

jag längtar verkligen tills bebis i magen har tittat ut så jag kan tatuera mig.. börjar bli riktigt sugen nu =)

• Viking och Loke

Gött då va de sista gjort på svank tattoon =)
    och priset sluta på 4000 istället för 4500 =D

så nöjd lägger ut mer bilder i morgon har skuggat i stjärnorna...

• andeta
    Svar på #127
    Man borde vänta ett år tills man tatuerar sig efter man fött barn, ett tips bara =)
Svar på tråden Piercing & tattoo tråd