nocode skrev 2009-03-10 19:26:33 följande:
Funderar vidare om det inte är lätt att man till slut tröttnar på sin/sina tatueringar? Visst finns det mycket hud att pryda för den med pengar att spendera. Men det är väl långt ifrån alla som vill vara övertäckt med färg på kroppen. Själv vill jag i alla fall ha variation och högst ha någon enstaka tatuering om ingen alls. Piercing har jag tröttnat på.
Klart man kan tröttna på motivet som med allt annat,är väl främst därför man nog inte ska börja för tidigt,verkligen tänka över saken samt kanske helst ha någon "mening" med tatueringen.
Som jag sa tidigare så är tatueringar för mig ingen stor grej,hade jag börjat senare i livet så hade jag absolut valt andra motiv,iallafall mina två första men det finns ju cover up
Själv tänker jag knappt på att jag är tatuerad,de har blivit en del av mig och min kropp och gillar att se förändringen och något nytt på kroppen,mycket av min fritid går åt att fundera ut och utveckla nya tatieringsmotiv

Är rädd att jag inte har tillräckligt med hud för att få plats med allt jag vill har
Piercings tröttnade jag på för länge sedan,haft en del men är absolut inte min grej.