• Juliii86

Piercing & tattoo tråd

Här kan vi snacka allt om piercing och tattoo.

Kanske har du funderingar om just detta ämne kan du ställa din fråga här. Själv har jag några funderinga om piercing.

Här kan vi hjälpas oss åt att besvara våra frågor.

Det är bara börja snacka

• Svar på tråden Piercing & tattoo tråd
  • Ramonas

Här hakar jag gärna på..

Jag ska göra en om två veckor.. E super nervös inför detta=)

• Angelica77

Lägger in en bild här oxå då..finns fler trådar såg jag
    Denna gjorde jag men dock lite mindre på mig, inte dom översta prickarna.
    Är helnöjd!!

• Humlan0406

Kul med en tatueringstråd.

Har 2 stycken och ska göra min 3:e om ca 1½ timmar. Ska ha en tribal på mellan nacken och skuldrorna och är så satans nervös att det ska göra svinont. Men har gjort det förut och då gjorde det ju inte så jätte ont

• Ramonas

Shit va nervös å förväntansfull jag e...

På onsdag ska jag tatuera mig.. Jag känner pirret redan.. Hjälp.. Shit, tänk om jag inte klarar av å sitta där... Har ju ingen som går med mig.. Jisses... *PANIK*

• Ramonas

Hmm, lovade en uppdatering av tatueringen...

Det gick relativt smärtfritt.. Gjorde inte alls lika ont som jag trodde...

Bild kommer inom kort=)

• luzorsus

Har gjort klart min Nightmare before christmas halvarm nu, är så nöjd över den!!

• Morbid angel
    luzorsus skrev 2009-03-06 17:41:01 följande:
    Har gjort klart min Nightmare before christmas halvarm nu, är så nöjd över den!!
    Riktigt snyggt och när det gäller tatueringar brukar jag vara sparsam med komplimanger
  • Juliii86

piercing blev aldrig av.. jag vågar ju inte!! Vet inte om jag får ha piercing på jobbet? Har inte heller frågat arbetsledaren om det.

• luzorsus

Morbid angel: Då tackar jag dig extra mycket Verkar lugnt på tatueringssidan nu...inga som gaddar sig eller?

Svar på tråden Piercing & tattoo tråd