• Juliii86

Piercing & tattoo tråd

Här kan vi snacka allt om piercing och tattoo.

Kanske har du funderingar om just detta ämne kan du ställa din fråga här. Själv har jag några funderinga om piercing.

Här kan vi hjälpas oss åt att besvara våra frågor.

Det är bara börja snacka

• Svar på tråden Piercing & tattoo tråd
  • Gumlan
    memelie skrev 2008-12-28 20:33:48 följande:
    det är seriöst !!!! blir så sur på de som gör på underåriga!! tillåter han intygfrån föräldrar eller att föräldrarna är med ?( altså om de inte skulle va 18 ? )
    nej han tattuerar ingen under 18 inte ens med föräldrar med, inte ens om dom fyller snaaaart (som många brukar säga :p) Jag tycker det är HELT rätt på tattueringar. Men jag tycker inte att det behöver va lika hårt med piercingar för det kan man ju ändå ta bort Men men he´s the boss
  • memelie
    Gumlan skrev 2008-12-28 20:37:22 följande:
    nej han tattuerar ingen under 18 inte ens med föräldrar med, inte ens om dom fyller snaaaart (som många brukar säga :p) Jag tycker det är HELT rätt på tattueringar. Men jag tycker inte att det behöver va lika hårt med piercingar för det kan man ju ändå ta bort Men men he´s the boss
    ja att tatuera någon under 18 e väldigt oseriöst tycker jag ! visst piercingen går att ta bort men de blir ju märken ändå ! *pekar på min navel *Flört  
    im not an angel, im not a witch, im just a fucking ordinary bitch!!!
  • mjäk

Verkligen skrev 2008-12-28 18:18:36 följande:

Yay.. Där jobbade ju Jörgen...=) Min brors bästa vän som är grym på tatuera...Han har väl öppnat eget nu om jag inte minns fel...

Jörgen är underbar. Han jobbar fortfarande kvar.. Sist jag såg honom var förra veckan, så om han har öppnat eget kanske han har gjort det nu.. :o
  • Verkligen
    mjäk skrev 2008-12-28 20:59:58 följande:
    Verkligen skrev 2008-12-28 18:18:36 följande: Jörgen är underbar. Han jobbar fortfarande kvar.. Sist jag såg honom var förra veckan, så om han har öppnat eget kanske han har gjort det nu.. :o
    hm, det var nåt med eget..Kanske hade han köpt in sig på pistolero...=)
    Synd att det är 40 mil till borås, men kommer han hem till Sala så har han lovat mig en gaddning..
    Han har gjort nästan alla brorsans...Och det är mååååånga...
    jag är livrädd för att leva och jag är dödsrädd för att dö
  • lillronya
    Gumlan skrev 2008-12-28 20:21:37 följande:
    18 år, det är sambon som är sträng
    Tack för svar. Respekterar åsikten, men håller inte med honom när det gäller piercing.
  • tessan8micke

Quiet thoughts skrev 2008-12-29 20:49:33 följande:

Hej Nån här som gaddat nacken? smärtskala? Jag har hmm ja hur många har jag nu, *räknar* 10 st. och vill ha en ny.
    Har bla en i nacken, tyckte inte alls att det var så farligt där!
  • Quiet thoughts
    tessan8micke skrev 2008-12-29 21:44:51 följande:
    Quiet thoughts skrev 2008-12-29 20:49:33 följande: Har bla en i nacken, tyckte inte alls att det var så farligt där!
    hmm vad jämför du med för ställen
    jag har lite här å där och av alla jag gjort tog handleden mest ont. Jag är väldigt tunn och benig haha
  • fjäilen

jag skall pierca näsan i januari på barabella i göteborg...
    skall dit och beställa tid någon dag... skall ha en liten sten i ingen ring... tycker det är jättesnyggt med piercingar... när jag var yngre var jag sugen på att ta i tungan mm men det blev aldrig av...kanske tur...
    själv skall jag tatuera mig i vår och om ni vill får ni gärna kika in på gaddad.se där finns även jag som medlem..helt konstnadsfri något liknande famliv fast bara piercing/tatuerings folk.. riktigt trevlig sida men hur mycket bilder som helst!!

• tessan8micke

Quiet thoughts skrev 2008-12-29 21:47:01 följande:

hmm vad jämför du med för ställen jag har lite här å där och av alla jag gjort tog handleden mest ont. Jag är väldigt tunn och benig haha
    Jag har ett par stycken. Två på ryggen, lite åt ena sidan, en på magen, en på baksidan av ena överarmen, den i nacken och så en på handleden.
    Handleden är värst hittills. Sen tyckte jag den ena på ryggen, som sitter mest utåt sidan gjorde sjukt ont.
    Nacken är faktiskt den som gjorde minst ont på mig
Svar på tråden Piercing & tattoo tråd